imdb انیمیشن پهلوانان ؛ پیشی گرفتن از بازی تاج و تخت و برکینگ بد

انیمیشن پهلوانان به بهترین مجموعه سایت IMDb تبدیل شده است. با نوشتار imdb انیمیشن پهلوانان همراه فیگار بمانید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

می‌توان گفت که حمله‌های کاربران ایرانی در شبکه‌های جهانی شهرت جهانی دارد و اکنون هم‌وطنان ما طی یک حرکت برنامه‌ریزی شده انیمیشن پهلوانان را به یکی از بهترین مجموعه‌های سایت IMDb (از لحاظ نمره) تبدیل کرده‌اند.

imdb انیمیشن پهلوانان

پیشی گرفتن از بازی تاج و تخت و برکینگ بد

imdb انیمیشن پهلوانان, انیمیشن پهلوانان IMDb
imdb انیمیشن پهلوانان, انیمیشن پهلوانان IMDb, داستان انیمیشن پهلوانان, انیمیشن قهرمانان IMDb

نسل جوان در کشور ما بدون شک با انیمیشن پهلوانان که روایت‌گر زندگی پوریای ولی است، آشنایی دارد. نویسندگی  و کارگردانی این مجموعه بر عهده سیاوش زرین‌آبادی و تهیه‌کنندگی برعهده علیرضا گلپایگانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

باید به این هم اشاره کنیم که این مجموعه تاکنون به زبان‌های عربی و ترکی نیز دوبله شده است. حالا با توجه به اینکه پهلوانان به نمره بالایی در سایت IMDb دست پیدا کرده، شاید در آینده شاهد دوبله انگلیسی آن نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

انیمیشن پهلوانان IMDb

imdb انیمیشن پهلوانان, انیمیشن پهلوانان IMDb, داستان انیمیشن پهلوانان, انیمیشن قهرمانان IMDb
imdb انیمیشن پهلوانان, انیمیشن پهلوانان IMDb, داستان انیمیشن پهلوانان, انیمیشن قهرمانان IMDb

داستان انیمیشن پهلوانان روی موضوعاتی تاریخی، قهرمانی اخلاقی تمرکز داشته و وقایع آن در خوارزم از شهرهای خراسان قدیم و در قرن هشتم هجری جریان دارد. همانطور که اشاره کردیم شخصیت محوری قصه‌ها پهلوان پوریای ولی، شاعر، عارف و ورزشکار نامی ایران زمین است. پوریا شغل آهنگری دارد و صاحب تنها زورخانه شهر نیز هست که در آنجا آداب و اخلاق جوانمردی و پهلوانی و فنون کشتی را به شاگردان خود می‌آموزد.

بیشتر بخوانید:

پهلوان پوریای ولی با همکاری شاگردانش پهلوان یاور، پهلوان صفی و پهلوان مفرد، در مقابل مکر و حیلهٔ اسکندرخان، داروغهٔ طماع، حریص و جاه‌طلب شهر، ایستادگی و مبارزه می‌کند. این انیمیشن از سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده و می‌توان آن را از جمله آثار خوب تلویزیون ایران دانست.

بیشتر بخوانید:

تاکنون نزدیک به ۷ هزار نفر به این مجموعه رای داده‌اند که باعث شده پهلوانان با نمره ۱۰ از ۱۰، بالاتر از آثاری مثل بازی تاج و تخت و برکینگ بد قرار گیرد. گرچه در مجموع، تعداد نمرات اهمیت بسیار بالایی دارد و در نتیجه از نظر فنی و رتبه‌ای نمی‌توان آثار نام‌برده را با پهلوانان مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید:

کاربران تاکنون به تمامی‌های قسمت‌های این انیمیشن نمره ۱۰ داده‌اند و انتظار می‌رود که این روند در روزهای آینده همچنان ادامه داشته باشد. کاربران ایرانی این حرکت برنامه‌ریزی شده را به مناسبت پخش فصل چهارم انیمیشن از فروردین ۱۴۰۱ انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار imdb انیمیشن پهلوانان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *