مشتریان کوییک S این خبر را بخوانند ؛ خودرو های ناقص بزودی جمع میشوند

مشتریان کوییک S این خبر را بخوانند. بر اساس آمار ارائه شده از دو خودروساز بزرگ، خودروهای ناقص این دو شرکت به‌ تدریج رو به‌ کاهش است و به زودی جمع می‌شوند.

در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

مشتریان کوییک S این خبر را بخوانند

خودرو های سایپا

جمع آوری خودرو های سایپا
جمع آوری خودرو های سایپا, مشتریان کوییک S این خبر را بخوانند

در حال حاضر اولویت گروه خودروسازی سایپا صفر کردن کوییک S های ناقص و افزایش تولید این محصول قرار گرفته و در گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز خودروهای ناقص سایت مرکزی به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسیده است.

گروه خودروسازی سایپا از اتمام خودروهای ناقص کوییک S و افزایش تولید این محصول به‌ عنوان اولویت سایپا خبر داده و اعلام کرده است:

بر اساس هدف‌گذاری‌هایی که از اواخر سال گذشته مبنی بر تکمیل تمامی خودروهای ناقص صورت گرفت و این روند در سال جاری با اولویت برای خودروی کوییک S ادامه یافت، تا پیش از تعطیلات تابستانی محقق شد.


بیشتر بخوانید:


طبق تاکید سایپا، این در حالی است که این گروه خودروسازی با وجود مشکلات عدم تامین بعضی از قطعات، خصوصا ECU از سوی شرکت داخلی طرف قرارداد با مگاموتور، توانست در سال جاری علاوه بر تکمیل همه خودروهای ناقص کوییک S، به موازات (البته تیراژ محدود) تولید نیز داشته باشد.

از همین روی از ابتدای سال، بیش از ٣۵٠٠ دستگاه خودروی کوییک تحویل مشتریان شده است.

مشتریان کوییک S این خبر را بخوانند

مشتریان کوییک S که تحویل خودروهایشان با تاخیر مواجه شده، می‌توانند کوییک تحویل بگیرند

علیرغم اینکه تاکید شده است، برنامه بعدی سایپا افزایش تولید این محصول (کوییک S) با یک برنامه افزایشی است که در ادامه با بهبود روند تامین، تیراژ روزانه تولید و تحویل به مشتری افزایش خواهد یافت.

اما جهت جلب رضایت‌مندی مشتریان، برای آن دسته از تعهدات خودروی کوییک S که موعد تحویل خودرو با تاخیر مواجه بوده است، خودروی کوییک پیشنهاد شده تا در صورت تمایل نسبت به اجرای تبدیل اقدام و بلافاصله خودروی مشتری تخصیص شود.

ناقص‌های ایران‌خودرو مرکزی به زیر ۲۰۰ دستگاه رسید

اخیرا مدیرعامل شرکت ساپکو از کاهش خودروهای ناقص گروه صنعتی ایران‌خودرو تا کمتر از ۱۰ هزار دستگاه خبر داد و تاکید کرد:

این ١٠ هزار خودرو ناقص، با تولید چهار روز ایران‌خودرو برابری می‌کند و به زودی جمع خواهد شد. بنا داریم، تا پایان هفته منتهی به ۲۱ مرداد ماه، خودروهای ناقص سایت تهران صفر شود؛ این درحالیست که در سایت‌های خراسان، فارس، خزر و کرمانشاه، خودرو ناقص وجود ندارد.

حال بر اساس آمار ارائه شده از سوی ایران‌خودرو از وضعیت خودروهای ناقص تا پایان هفته گذشته (هفته منتج به ۲۱ مرداد ماه)، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در سایت مرکزی به کمتر از ۲۰۰ دستگاه رسیده و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و جمع‌آوری خودروهای ناقص است.

جمع آوری خودرو های ایرانخودرو

طبق اعلام این گروه خودروسازی، با پایان یافتن خودروهای ناقص در سایت‌های خزر، فارس، کرمانشاه و فارس ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در تهران نیز به کمتر از ۲۰۰ دستگاه رسیده و به این ترتیب صرفا حدود ۱۰ هزار دستگاه خودرو سورن تولیدی سایت تبریز در حال تکمیل و تجاری‌سازی است که به‌ زودی این سایت نیز خودرو ناقصی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مشتریان کوییک S این خبر را بخوانند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *