انصراف باورنکردنی محمد موسوی از تیم ملی ؛ پشیمانم که به تیم ملی برگشتم +[عکس]

انصراف باورنکردنی محمد موسوی از تیم ملی . پشیمانم که به تیم ملی برگشتم. در ادامه مطلب محمد موسوی انصراف از تیم ملی همراه فیگار باشید.

انصراف محمد موسوی از تیم ملی والیبال خبری شوک آور از اردوی والیبال ایران است که درست چندساعت پس از خبر کاپیتانی موسوی در تیم ملی مخابره شده است.

انصراف باورنکردنی محمد موسوی از تیم ملی

پشیمانم که به تیم ملی برگشتم +[عکس]

محمد موسوی انصراف از تیم ملی
محمد موسوی انصراف از تیم ملی

در حالی که بهروز عطایی از سید محمد موسوی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دعوت کرده بود و حتی میلاد عبادی پور بازوبند کاپیتانی را به او داده بود، موسوی از حضور در تیم ملی انصراف داد. موسوی ضمن اعلام انصراف خود گفت: «پاداش ۱۸ میلیونی ملی‌پوشان بعد از رقابت های لیگ ملت ها در شان بازیکنان تیم ملی نیست و با این شرایط ادامه همکاری با تیم ملی حداقل در مقطع کنونی برای من امکان‌پذیر نیست اگر در آینده شرایط بدنی اجازه بدهد و اوضاع در تیم ملی تغییر کند ممکن است دوباره بازگردم.»

بیشتر بخوانبد:

انصراف باورنکردنی محمد موسوی از تیم ملی

محمد موسوی انصراف از تیم ملی
محمد موسوی انصراف از تیم ملی

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا این حرف ها به معنی خداحافظی قطعی او با رقابت های قهرمانی جهان است یا خیر نیز اعلام کرد: «بله؛ همینطور است. من تا اینجا هم به خاطر درخواست مادرم به تیم ملی بازگشتم اما شرایط به گونه ای است که نمی‌توانم ادامه بدهم و برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انصراف باورنکردنی محمد موسوی از تیم ملی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *