خلاصه بازی بارسلونا رایو وایکانو ؛ توقف خانگی آبی‌واناری‌ها با لواندوفسکی +[فیلم]

خلاصه بازی بارسلونا رایو وایکانو . توقف خانگی آبی‌واناری‌ها با لواندوفسکی. در ادامه مطلب بارسلونا رایو وایکانو خلاصه بازی همراه فیگار باشید.

خلاصه دیدار تیم های بارسلونا و رایو وایکانو در هفته اول رقابت های لالیگا اسپانیا و توقف آبی و اناری ها در نوکمپ را ببینید.

خلاصه بازی بارسلونا رایو وایکانو

توقف خانگی آبی‌واناری‌ها با لواندوفسکی +[فیلم]

بارسلونا رایو وایکانو خلاصه بازی
بارسلونا رایو وایکانو خلاصه بازی

بارسلونا پس از سختی های فراوان موفق به ثبت خریدهای جدید خود شد و ژاوی تقریبا تمام آنها را امروز به زمین فرستاد . فقط ژول کونده غایب بود که هم از مصدومیت به طور کامل خلاص نشده و هم اسم او هنوز در لالیگا ثبت نیست. ترکیب ابتدایی غافلگیرکننده نبود و انتظارش میرفت.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی بارسلونا رایو وایکانو

نتیجه امروز در نیوکمپ مقابل یک تیم خوب بود و تایید کرد که رقابت لالیگا قرار نیست راحت باشد و نباید خیلی از نتایج پیش فصل سرخوش بود. اگرچه بارسلونا سنگ تمام گذاشت و موقعیت های زیادی داشت و ۲ گل آفساید نیز زد اما رایو هم موقعیت های خودش را داشت. بازی دو تیم بارسلونا و رایو وایکانو در چارچوب مسابقات هفته اول لالیگا با نتیجه صفر بر صفر مساوی به اتمام رسید. خلاصه بازی بارسا و رایو وایکانو در لالیگا که دیشب شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی بارسلونا رایو وایکانو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *