قانون استفاده از هوش مصنوعی در یوتیوب تصویب شد

یوتیوب ، پلتفرم تصویری کمپانی فناوری گوگل، اعلام کرده است که کاربران باید در صورت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر واقع‌گرایانه، آن را اعلام کنند.

اعلام آن به شکل نواری روی فیلم نمایش داده می‌شود. این بیانیه از سوی «یوتیوب» در راستای نگرانی‌های «گوگل» اعلام شده است. «گوگل» در حال حاضر تمرکز خود را بر روی تصاویر واقع‌گرایانه افراد قرار داده و نگرانی بیشتری درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سایر انتخابات جهانی نشان داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویب قانون استفاده از هوش مصنوعی در یوتیوب

«گوگل» از ماه نوامبر پارسال در حال تدوین آیین‌نامه‌ای برای استفاده از هوش مصنوعی بوده و این مقررات اخیرا به اجرا درآمده است. درخصوص تولید محتوای واقع‌گرایانه با استفاده از رسانه‌های تغییریافته یا هوش مصنوعی، «یوتیوب» از کاربران خواسته است آن را فاش کنند. محتوای واقع‌گرایانه به آثاری گفته می‌شود که ممکن است بیننده را به سادگی درباره یک شخص، مکان یا رویداد واقعی به اشتباه بیندازد.

یوتیوب

«گوگل» نمونه‌هایی از مواردی که کاربر را ملزم به افشای استفاده از هوش مصنوعی می‌کند، در آیین‌نامه خود ذکر کرده است. این موارد شامل تغییر چهره واقع‌گرایانه یک شخص با چهره دیگر، تغییر فیلم وقایع یا مکان‌های واقعی به گونه‌ای که حقیقت را مخدوش کند و ایجاد صحنه‌های واقع‌گرایانه مانند نمایش تصاویری از وقایع خطیر تخیلی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصویب قانون استفاده از هوش مصنوعی در یوتیوب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *