رونمایی از ربات مریلین مونرو در تگزاس آمریکا


چندی پیش، هوش مصنوعی مریلین مونرو با قدمی دیگر، باعث پیشرفت بیشتر در زمینه بالا بردن ارزش‌های سلبریتی‌های فقید رونمایی شد.

به گزارش فیگار و به نقل از سایت «Deadline»، ربات مریلین مونرو محصولی مشترک بین شرکت «Soul Machines» (تولید افراد دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی بیولوژیکی) و «Authentic Brands Group»، (نماینده نمادهایی مانند «مونرو»، «الویس پریسلی»، «محمد علی»، «شکیل اونیل»، «دیوید بکهام» و بسیاری از افراد مشهور و شرکت های دیگر) است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رونمایی از هوش مصنوعی مریلین مونرو در تگزاس آمریکا

یکی از معروف‌ترین جملات «مرلین مونرو» این بود:

تا زمانی که بتوانم زن باشم، بدم نمی‌آید در دنیای مردانه زندگی کنم.

بیش از 60 سال پس از مرگ او، اکنون یک «مرلین» دیجیتال وجود دارد که با هوش مصنوعی ساخته شده و می‌تواند به سوالات، با صدا و سبک او پاسخ دهد. نسخه جدید مرلین مونرو، روز جمعه در کنفرانس فناوری «South by Southwest» در آستین، تگزاس معرفی شد.

مریلین مونرو

«Digital Marilyn» می‌تواند با استفاده از پردازش پیشرفته زبان طبیعی، یادگیری عمیق و تکنولوژی «Open AI’s ChatGPT 3.5»، در زمان واقعی تعامل داشته باشد. این بدان معناست که گام دیگری به جلو در گسترش توانایی کسب درآمد از افراد مشهور، حتی پس از مرگ آن‌ها است.

«گرگ کراس»، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران «Soul Machines» گفت:

این همکاری نشان‌دهنده قدرت تحول‌آفرین هوش مصنوعی در ایجاد ارتباط بین برندها و مصرف‌کنندگان است. مریلین دیجیتالی هوش مصنوعی بیولوژیکی ما را به نمایش می‌گذارد و شخصیتی نمادین را از طریق گفتگوهای جذاب و هوش هیجانی زنده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رونمایی از روبات مریلین مونرو در تگزاس آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *