گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس ؛ حفره‌ی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو بزرگ‌تر از حد انتظار + [عکس]

گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس . جزئیات بیشتری از سری آیفون ۱۴ اپل فاش شد که در ادامه به آنها میپردازیم. در ادامه مطلب آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی همراه فیگار باشید.

جدیدترین گوشی‌های آیفون شامل آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس هستند؛ قیمت و زمان عرضه این مدل‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس

حفره‌ی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو بزرگ‌تر از حد انتظار + [عکس]

آیفون ۱۴, آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی
آیفون ۱۴, آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی

اینطور که به نظر می‌رسد، ظاهرا حفره روی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو آنقدر بزرگ هست که کاربران شاید فرق چشمگیری بین آن و ناچ حس نکنند. اگر خبرهای مربوط به گوشی‌های مورد انتظار اپل را دنبال کرده باشید، قطعا می‌دانید که شرکت آمریکایی قصد دارد روی نمایشگر دو مدل پرو و پرو مکس از سری آیفون ۱۴ از حفره به جای ناچ استفاده کند. دو مدل استاندارد و مکس (پلاس) هم به احتمال فراوان از همان طراحی قدیمی یعنی ناچ روی صفحه بهره خواهند برد.

افشاگری به نام «Jioriku» در توییتر به جزئیاتی در مورد رنگ‌ها و قابلیت جدید نمایشگر همیشه روشن برای مدل‌های پرو سری آیفون ۱۴ پرداخته است. او سال گذشته نیز پیش‌بینی کرده بود که کاربران در iOS 15.4 قادر خواهند در صورت پوشیدن ماسک هم به کمک فیس‌آیدی قفل گوشی خود را باز کنند. اکنون این افشاگر اطلاعاتی در مورد رنگ‌های این سری در اختیار ما قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس

آیفون ۱۴, آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی
آیفون ۱۴, آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی آیفون ۱۴ با رنگ‌های سبز، ارغوانی، آبی، سیاه، سفید و قرمز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به گفته‌ی او رنگ ارغوانی جایگزین رنگ صورتی این گوشی هوشمند شده است. اما گوشی آیفون ۱۴ پرو با رنگ‌های سبز، ارغوانی، نقره‌ای، طلایی و گرافیتی روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند خواهد شد. ظاهراً در این مدل نیز رنگ ارغوانی جایگزین رنگ آبی خواهد شد.

باید اشاره کنیم که Jioriku، اولین کسی نبود که رنگ ارغوانی سری آیفون ۱۴ را به ما معرفی کرد. پیش از این «Ian Zelbo»، مهندس طراح نیز رندرهای سری آیفون ۱۴ را با رنگ ارغوانی به اشتراک گذاشته بود. شرکت اپل برای حفظ سطح فروش خود احتمالاً آیفون ۱۴ را در همان سطح قبلی نگاه خواهد داشت و این گوشی افزایش قیمت را تجربه نخواهد کرد؛ بنابراین آیفون ۱۴ دقیقاً مانند آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار این گوشی ۲۲۳ میلیون و ۷۴ هزار و ۴۰۸ ریال عرضه می‌شود البته قیمت اعلام شده فقط برای مدل استاندارد آیفون ۱۴ معتبر است.

گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس

آیفون ۱۴, آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی
آیفون ۱۴, آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی

با توجه به مطالب ارائه شده، انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به ترتیب با برچسب قیمت ۱۰۹۹ دلار (۳۰۶ میلیون و ۸۳۲ هزار و هشت ریال) و ۱۱۹۹ دلار (۳۳۴ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۲۰۸ ریال) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *