راه یابی فیلم تفریق به جشنواره تورنتو ؛ اولین تصاویر نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی [+عکس]

فیلم تفریق با کارگردانی مانی حقیقی، نخستین نمایش جهانی خود را در چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو تجربه خواهد کرد.

داره کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی از بلامانع بودن حضور فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی در جشنواره‌های خارجی خبر داد. در ادامه با خبر فیلم تفریق تورنتو همراه فیگار بمانید.

فیلم تفریق

فیلم تفریق جشنواره تورنتو

فیلم تفریق
حضور فیلم تفریق در جشنواره تورنتو, فیلم تفریق جشنواره تورنتو, فیلم تفریق تورنتو

حضور فیلم تفریق در جشنواره تورنتو

چهل و هفتمین جشنواره تورنتو فهرست فیلم‌های بخش مسابقه پلتفرم را اعلام کرد و فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه کنندگی مجید مطلبی نماینده سینمای ایران در این بخش خواهد بود.

ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده نقش‌های اصلی «تفریق» را بازی می‌کنند. به این ترتیب نوید محمدزاده امسال موفق شده در بخش مسابقه سه‌ جشنواره معتبر  کن، ونیز و تورنتو با فیلم‌هایش حضور داشته باشد.

فیلم تفریق
حضور فیلم تفریق در جشنواره تورنتو, فیلم تفریق جشنواره تورنتو, فیلم تفریق تورنتو

پس از انتشار این خبر مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی از بلامانع بودن حضور فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی در جشنواره‌های خارجی خبر داد و گفت: حرکت بر مدار قانون به نفع سینماگران است و از حواشی احتمالی که ممکن است دامن آثار یا صاحبان آثار را بگیرد، جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم تفریق سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *