اختتامیه جشنواره تئاتر کودک همدان ؛ جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

اختتامیه جشنواره تئاتر کودک همدان. جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان. در ادامه مطلب همدان جشنواره تئاتر کودک اختتامیه همراه فیگار باشید.

آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان،دیروز ششم تیرماه با تقدیر از برگزیدگان در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان برگزار شد.

اختتامیه جشنواره تئاتر کودک همدان

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

همدان جشنواره تئاتر کودک اختتامیه
همدان جشنواره تئاتر کودک اختتامیه

رئیس کمیته افتتاحیه، اختتامیه و برنامه‌های جنبی جشنواره بیست و هفتم با بیان این خبر گفت: بخش‌های متنوعی برای مراسم اختتامیه شامل بزرگداشت، نکوداشت، سخنرانی و برنامه‌های متنوع دیگر پیش بینی شده است. محمدمهدی کلهری افزود:در آیین اختتامیه جشنواره بیست و هفتم نکوداشت محمدرضا الوندی و کریم اکبری‌مبارکه و بزرگداشت مریم کاظمی، مهدی فرشیدی‌سپهر و سعید باغبانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

همدان جشنواره تئاتر کودک اختتامیه
همدان جشنواره تئاتر کودک اختتامیه

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان به ایستگاه آخر رسید. در مدت ۵ روز برگزاری جشنواره ۷۶ نمایش در ۹ سالن شهر همدان به اجرا در آمد. جشنواره بیست و هفتم در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار شد که بخش‌های خردسال، کودک، نوجوان، خیمه شب‌بازی و نمایشنامه‌خوانی در گروه رقابتی و بخش‌های بین‌الملل، تئاتر فراگیر و دانش آموزی در گروه غیر رقابتی این دوره قرار داشتند.

اختتامیه جشنواره تئاتر کودک همدان

همدان جشنواره تئاتر کودک اختتامیه
همدان جشنواره تئاتر کودک اختتامیه

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است. آیین اختتامیه و برگزیدگان جشنواره دوشنبه ۶ تیرماه برگزار خواهد شد. همچنین در اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، مراسم بزرگداشت مرحوم محمدرضا الوند، مرحوم کریم اکبری مبارکه ، مریم کاظمی ،مهدی‌فرشیدی‌سپهر و سعید باغبانی به پاس یک عمر فعالیت در تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اختتامیه جشنواره تئاتر کودک همدان  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *