جشنواره تابستانی کیش ؛ تفریحات آبی کیش در گرما تابستان

کیش به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران هرساله با استفاده از جشنواره های متنوع خود در فصل تابستان، از تعطیلات طولانی مدت این فصل برای جذب گردشگر استفاده می‌کند.

فصل تابستان و جشنواره تابستانی بهترین فرصت برای سفری به یادماندنی و به صرفه است. اگر شما هم به دنبال کاهش هزینه و تخفیف های ویژه در سفر به کیش هستید، در ادامه مطلب با معرفی جشنواره تابستانی کیش همراه ما باشید.

جشنواره تابستانی کیش چیست؟

یکی از مهمترین رویدادهایی که در شهرهای توریستی رخ می‌دهد فستیوال‌ها یا همان جشنواره‌های سالانه‌ای است که با هدف تفریح و سرگرمی برگزار می‌شوند و اتفاقات و برنامه‌های جالب و هیجان انگیزی در آن برنامه ریزی می‌شود. بعضی از این جشنواره‌ها قدمت تاریخی دارند و بعضی نیز با هدف جذب گردشگران و مسافران به یک مقصد اجرا می شوند. جزیره کیش نیز یکی از شهرهای توریستی مهمی است که در طول سال و در روزهای گردشگر پذیر از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند. اما به دلیل اینکه تابستان فصل کم مسافر کیش به شمار می‌رود، با ایجاد جشنواره تابستانی کیش مسافران را ترغیب می‌کنند که برای شرکت در برنامه‌ های جشنواره تابستانی کیش سری به جزیره بزنند و در هتل های کیش اقامت بگیرند؛ اینطور است که شرایط در این زمان آنقدر برای مسافران خوب و به صرفه است که هم به نفع گردشگر تمام می‌شود و هم به نفع اقتصاد جزیره کیش، دلیل آن هم تخفیفاتی است که در این زمان برای مسافران در نظر گرفته می‌شود.

جشنواره تابستانی کیش

تاریخ جشنواره تابستانی کیش 1402

از آنجایی که از اسم این جشنواره پیداست، جشنواره تابستانی کیش هرساله در فصل تابستان برگزار می‌شود و مسافران و گردشگران زیادی هم در این رویداد حضور می‌یابند. یکی از راحت‌ترین راه های سفر به جزیره کیش، خرید بلیط هواپیما یوتراوز به مقصد این شهر گردشگری است. جشنواره تابستانی در جزیره کیش تقریبا از اواخر خرداد آغاز می‌شود. تمام افرادی که در کیش امکانات تفریحی در اختیار مسافران می‌گذارند، از مردم عادی گرفته تا مسئولان با شرکت در این جشنواره و ایجاد برنامه جشنواره تابستانی کیش به صورت مهیج کار خود را در تابستان رونق می‌دهند. تاریخ شروع جشنواره تابستانی کیش در سال ۱۴۰۲ از ۱ تیر تا ۲۶ تیر اعلام شده که برخلاف سالهای گذشته به دلیل شروع ایام عزاداری محرم و صفر کمتر از یک ماه برگزار شد.

نحوه شرکت در جشنواره تابستانی کیش

جزیره کیش یکی از شهرهای توریستی مهم کشور است که با جشنواره‌ها و برنامه‌های سالانه‌ خود گردشگران و مسافران زیادی را برای تفریحات هیجان‌انگیز و شاد دعوت می‌کند. بخشی از این جشنواره تابستانی مربوط به رزرو هتل کیش با قیمت مناسب در این فصل است. از این رو مسافران نیز از شهرهای مختلف ترغیب می‌شوند که برای شرکت در این جشنواره‌ها اقدام به ثبت نام کنند. به همین دلیل مهم است که بدانند از چه روشی می‌توانند برای شرکت در جشنواره‌ های تابستانی کیش ثبت نام خود را انجام دهند. در جشنواره تابستانی کیش می‌توانید حتی بلیط هواپیما کیش تهران را با تخفیف ویژه خریداری کنید. اول از همه اگر در همان زمان تعیین شده در کیش باشید، با بروشورها و پیامک‌هایی که برایتان ارسال می‌شود می‌توانید از برنامه‌ها و جشنواره اطلاعات لازم را دریافت کنید. اگر هم هنوز به شهر کیش سفر نکرده‌اید و می‌خواهید از قبل از سفر اسم خود را به عنوان شرکت کننده ثبت کنید، روش اول این است که عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۰۹۳۴ پیامک کنید و روش دوم نصب اپلیکیش آی کیش است که از طریق آن می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

چه برنامه هایی در جشنواره تابستانی کیش برگزار می‌شود؟

جشنواره تابستانی کیش در سال ۱۴۰۲ که از تاریخ ۱ تیر تا ۲۶ تیر ماه اعلام شده است، به دلیل مقارن بودن آن با ایام محرم و صفر تاریخ آن محدود است. جشنواره تابستانی کیش برنامه‌های مهیج و جذابی هر سال برای مخاطبان خود در نظر می‌گیرد که این برنامه ها شامل کنسرت های کیش از خوانندگان مختلف، جنگ‌های شادی متنوع، اجرای تئاتر و نمایش‌های مختلف خیابانی، کنسرت خنده و هر برنامه‌ای که به ذهنتان می‌رسد هستند.

اجرای تئاتر و پخش فیلم

یکی از برنامه های مهمی که در جشنواره تابستانی کیش اجرا می‌شود، تئاتر و نمایش‌های عروسکی که جزو برنامه های فرهنگی جزیره کیش و فستیوال‌های آن قرار می‌گیرد. افراد زیادی از جمله مسافران و حتی کیش‌وندان از این برنامه‌های فرهنگی در جشنواره استقبال می‌کنند.

خرید همراه با تخفیف ویژه

در جشنواره تابستانی کیش، همانطور که گفتیم تخفیفات ویژه‌ای برای مسافران درنظر گرفته می‌شود. تخفیفات مربوط به خرید کالا و برنامه‌های ویژه جشنواره است. پیشنهاد می‌کنیم که اگر در سال‌های گذشته به قصد خرید به جزیره سفر می‌کردید و از تخفیفات بهره‌مند نمی‌شدید، حتما در جشنواره های تابستانی کیش سری به این جزیره بزنید و اجناس و کالاهای خود را با تخفیفات ویژه و ارزان‌تر خریداری کنید. در جشنواره تابستانه فرقی نمی‌کند که شما چه هدفی داشته باشید، از خرید بلیط هواپیما گرفته تا تخفیف روی اجناس و برنامه‌های تفریحی همگی شامل تخفیفات ویژه جشنواره خواهند شد.

کنسرت خوانندگان معروف

جشنواره تابستانه کیش بهترین زمان برای شرکت در کنسرت است، خوانندگان مطرح کشور از جمله رضا بهرام، بهنام بانی، علیرضا طلیسچی، فرزاد فرزین و… در زمان برگزاری این جشنواره کنسرت‌های خود را در جزیره با تخفیفات ویژه برگزار می‌کنند. بسیار از مسافرانی که در این زمان به جزیره کیش سفر می‌کنند، هدف آن‌ها شرکت در کنسرت‌های مختلف است. اگر شما هم به سبک موسیقی پاپ علاقه‌مند هستید و به دنبال فرصت ویژه برای شرکت در کنسرت هستید، پیشنهاد می‌کنیم از جشنواره تابستانی کیش استفاده کنید.

تفریحات آبی

هیجان‌انگیزترین بخش سفر به جزیره کیش استفاده از تفریحات و پارک‌های آبی آن است که افراد زیادی از آن استقبال می‌کنند. اگر به جای شما بودم، برای رفع خستگی و یک تفریح ویژه و متفاوت، در جشنواره تابستانی به کیش سفر کرده و از تخفیفات تفریحات آبی آن استفاده می‌کردم. از جت اسکی و فلای بورد گرفته تا غواصی در دریا و قایق سواری همگی از برنامه‌های ویژه جشنواره هستند. بهترین زمان برای تفریحات آبی در تابستان است، آن هم تابستانی گرم که طاقت از جان آدم می‌برد‌!

آیا در جشنواره تابستانی کیش مسابقه نیز برگزار می شود؟

هیجان‌انگیزترین بخش هر جشنواره و فستیوالی در جهان، بخش مسابقه و قرعه کشی آن است. در جشنواره تابستانی کیش نیز که هر ساله برگزار می‌شود، برای شرکت‌کنندگان مسابقه‌ای نیز در پایان هفته و یا هر شب درنظر گرفته می‌شود که این مسابقه جوایزی نیز به شرکت‌کنندگان هدیه خواهد داد. مسابقه از زمان ثبت نام شما برای جشنواره کیش آغاز شده که در پایان هر شب یا آخر هفته جوایز نفیس و مهمی با قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

در انتها…

با آرزوی سفری به یادماندنی در بزرگ‌ترین رویداد جزیره کیش، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ثبت خاطرات خود را با عکاسی در جشنواره بزرگ تابستانی کیش از دست ندهید و از برنامه‌های مهیج و تخفیفات آن به طور کامل استفاده کنید. فراموش نکنید که قبل از آغاز جشنواره اطلاعات لازم را کسب کنید. جهت خرید بلیط هواپیما و اطلاع از قیمت رزرو هتل می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *