نخستین طلای ایران در دستان سوگند شیری [+ عکس قهرمانی]

نخستین طلای ایران در دستان سوگند شیری . سوگند شیری اولین طلای ایران را کسب کرد. در ادامه مطلب سوگند شیری نخستین طلای ایران همراه فیگار باشید.

نخستین نماینده ایران در رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان همه رقبا را شکست داد و با شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

نخستین طلای ایران در دستان سوگند شیری

سوگند شیری اولین طلای ایران را کسب کرد

سوگند شیری اولین طلای ایران, سوگند شیری نخستین طلای ایران
سوگند شیری اولین طلای ایران, سوگند شیری نخستین طلای ایران

در روز نخست این مسابقات مبارزات اوزان ۴۲- و ۴۴- کیلوگرم دختران و ۴۵- کیلوگرم پسران برگزار شد که تیم کشورمان در روز نخست ۲ نماینده در بخش بانوان داشت که هر دو تکواندوکار با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کرده و تا اینجا یک طلا نصیب ایران شده است. سوگند شیری در وزن ۴۲- کیلوگرم با حضور 31 تکواندوکار در دور نخست 2 بر یک برابر «فان کیائو» از چین تایپه پیروز شد و در مرحله یک هشتم نیز 2 بر صفر از سد «جورجیو ملینا» از یونان گذشت.

شیری همچنین «ملک یاسر» از مصر را در مرحله یک چهارم نهایی در 2 راند شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. او در این مرحله توانست در یک دیداری تماشایی 2 بر صفر(8 بر صفر، 5 اخطاره شدن حریف) «جانگ» از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار پایانی راه پیدا کرد. شیری در مبارزه برای کسب مدال طلا «گورباز» از ترکیه را در دو راند متوالی شکست داد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

نخستین طلای ایران در دستان سوگند شیری

سوگند شیری اولین طلای ایران, سوگند شیری نخستین طلای ایران
سوگند شیری اولین طلای ایران, سوگند شیری نخستین طلای ایران

او در این مرحله توانست در یک دیداری تماشایی 2 بر صفر(8 بر صفر، 5 اخطاره شدن حریف) «جانگ» از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار پایانی راه پیدا کرد. شیری در مبارزه برای کسب مدال طلا «گورباز» از ترکیه را در دو راند متوالی شکست داد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد. پرنیا سلمانی دیگر نماینده ایران در روز نخست این مسابقات با صعود به دیدار نهایی شانس کسب یک نشان طلای دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نخستین طلای ایران در دستان سوگند شیری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *