همنواز

استایل عجیب پریانکا چوپرا در یک کنسرت [+عکس]

به تازگی، تصویری جدید از استایل عجیب پریانکا چوپرا در یک کنسرت به انتشار رسید که حواشی و بازخوردهای جالب توجهی را به همراه داشت.

به تازگی، تصویری عجیب از تیپ چوپرا در کنسرت تحت عنوان خبری استایل خاص چوپرا کنسرت منتشر شده که حواشی زیادی را در برنامه‌ها و رسانه‌های بالیوودی داشته است.

این خبر عکس جدید استایل پریانکا چوپرا را در یک کنسرت که چند روز پیش در آن شرکت کرده بود و رفته بود را نشان می‌دهد که بازخوردهای جالب توجهی را دریافت کرد.

استایل عجیب پریانکا چوپرا در یک کنسرت

استایل عجیب پریانکا چوپرا در یک کنسرت
استایل خاص چوپرا کنسرت

پریانکا چوپرا، بازیگر مشهور اهل هند، لباسی راه راه و یک کت خز را برای شرکت در کنسرت برادران جوناس در لندن و حمایتش از همسرش، نیک جوناس، انتخاب کرده است. پریانکا چوپرا پیراهنی بلند و با خطوطی رنگارنگ را برای شرکت در کنسرت همسرش انتخاب کرد. پریانکا که کفش‌های مشکی پاشنه بلندی پوشده بود ظاهر خود را با یک کت خز رنگارنگ کامل کرده بود.

پریانکا چوپرا در ابتدا در کنار سوفی ترنر 27 ساله بازیگر مشهور و همسر جو جوناس در حال رفتن به سمت این کنسرت در لندن دیده شد. این دو ستاره در تمام طول این کنسرت در حال خوشحالی و لذت بردن از شب خود دیده شده بودند.

در ادامه می‌توانید عکس جدید استایل پریانکا چوپرا را ببینید:

استایل عجیب پریانکا چوپرا در یک کنسرت
تیپ چوپرا در کنسرت

تیپ چوپرا در کنسرت

پریانکا چوپرا جوناس، Priyanka Chopra Jonas، متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲ بازیگر و مدل هندی است. او که برنده مسابقه دوشیزه دنیا ۲۰۰۰ شده است، یکی از بازیگران زن هند با بالاترین دستمزد می‌باشد.

او جوایز مختلفی از قبیل دو جایزه ملی فیلم و پنج جایزه فیلم‌فیر برنده شده است. در سال ۲۰۱۶، دولت هند او را با نشان پادما شری تجلیل کرد و تایم او را یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار در جهان نامید. نام او در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از سوی فوربز در فهرست قدرتمندترین زنان جهان آمده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *