میلی بابی براون بازیگر سریال چیزهای عجیب نامزد کرد [+جزئیات]

به تازگی، شایعاتی از نامزدی میلی بابی براون منتشر شده بود که چندی پیش تأیید شد که میلی بابی براون بازیگر سریال چیزهای عجیب نامزد کرد.

به تازگی، تصویری در اینستاگرام میلی بابی براون منتشر شد که خبر نامزدی بابی براون بازیگر 19 ساله را تأیید می‌کند و شایعاتی مبنی بر ازدواج Millie Bobby Brown را دامن می‌زند.

خبر نامزدی Millie Bobby Brown در 19 سالگی چند روزی بود که به عنوان شایعه دست به دست می‌پیچید و حالا خود این بازیگر، با پستی که در اسنستاگرام خود قرار داد، این خبر را تأیید کرد.

نامزدی میلی بابی براون

میلی بابی براون بازیگر مشهور 19 ساله سینمای هالیوود که با سریال چیزهای عجیب و فیلم گودزیلا علیه کونگ، شناخته می‌شود، نامزدی خود با جیک بون جووی را اعلام کرده است و حلقه نامزدی خود را در پست اخیرش به نمابش گذاشته است.

این بازیگر محبوب در عکسی که اخیرا در صفحه اینستاگرامی خودش به اشتراک گذاشته است، نوشت:

الان سه تابستان است که عاشقت بودم، می‌خواهم تمام تابستان‌های بعدی را نیز با تو بگذرانم.

چند سال پیش، این دو به علت عکسی که لب ساحل از همدبگر به نمایش گذاشتند، به دلیل نامزدی در سنین پایین با انتقاد شدید طرفداران روبرو شده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از نامزدی Millie Bobby Brown در 19 سالگی را ببینید:

نامزدی میلی بابی براون
ازدواج Millie Bobby Brown

میلی بابی براون بازیگر سریال چیزهای عجیب نامزد کرد

میلی بابی براون متولد 19 فوریه 2004 یک هنرپیشه بریتانیایی است. او برای بازی در نقش Eleven در سریال علمی تخیلی Stranger Things نتفلیکس، که برای آن نامزد دو جایزه Primetime Emmy شد، به دنیای سینما و تلویزیون شناخته شد.

براون در فیلم هیولایی Godzilla: King of the Monsters (2019) و دنباله آن Godzilla vs Kong (2021) بازی کرده است. او همچنین در فیلم معمایی نتفلیکس Enola Holmes (2020) و دنباله آن در سال 2022 نقش آفرینی کرد و تهیه کننده آن بود.

در سال 2018، براون در فهرست 100 تایم از تأثیرگذارترین افراد جهان قرار گرفت و به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف منصوب شد که در آن زمان جوانترین فردی بود که برای این سمت انتخاب شد. او حالا در سن نوزده سالگی، خبری مبنی بر ازدواج Millie Bobby Brown را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *