آهنگ جدید BTS به زودی منتشر خواهد شد !

پس از اینکه برخی از خبرگزاری‌های کره‌ای مدعی شدند که آهنگ جدید BTS به زودی منتشر خواهد شد ، صبح امروز انتشار آهنگ جدید BTS تأیید شد.

اخیراً شایعات جدیدی مبنی بر سینگل ترک جدید بی تی اس در فضای مجازی به ثبت رسید که به اهنگ جدیدی از گروه BTS اشاره دارد و این شایعات، امروز صبح به تأیید رسید.

صبح امروز، نه تنها انتشار جدیدترین آهنگ گروه بی تی اس به تأیید رسید، بلکه برخی از خبرها، حاکی از جزئیات دقیق‌تری نسبت به این آلبوم را دارند.

انتشار آهنگ جدید BTS

انتشار آهنگ جدید BTS
اهنگ جدیدی از گروه BTS

گروه محبوب کره‌ای بی تی اس که در ایران نیز طرفدران زیادی را در چند سال گذشته، به خودش جذب کرده است، صبح امروز، در سوپرایزی بزرگ برای طرفداران خود، اعلام کرد که آهنگ جدید این گروه با حضور هر 7 عضو به زودی منتشر خواهد شد.

در اخباری که صبح امروز از این گروه به انتشار رسید، اعلام شد که گروه BTS، آهنگ جدیدی برای انیمیشن Bastions منتشر خواهند کرد. این انیمیشن، گروهی از ابرقهرمانان را دنبال می‌کند که سعی دارند تا با آلودگی محیطی مبارزه کنند.

در ادامه می‌توانید تصویری از انیمیشن Bastions را ببینید:

انتشار آهنگ جدید BTS
انتشار جدیدترین آهنگ گروه بی تی اس

سینگل ترک جدید بی تی اس

این انیمیشن، در تاریخی نامعلوم از سال 2023 پخش می‌شود و این خبر، علاقمندان به گروه بی تی اس را می‌تواند خوشحال کند. به این علت که آن‌ها تا پایان سال جاری، حداقل یک سینگل ترک از این گروه را می‌توانند بشنوند.

برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند که این انیمیشن، 14 می اکران می‌شود، اما هنوز تأییدیه رسمی دریافت نشده است. علاوه بر گروه بی‌تی‌اس، این فیلم آهنگ‌هایی از هنرمندانی مانند Le Sserafim، Heize، AleXa، Brave Girls نیز خواهد داشت.

با اعزام جین به خدمت سربازی این گروه اعلام کرد که تا اتمام خدمت سربازی تمام اعضا تمام فعالیت‌های گروهی متوقف خواهند شد و خبر انتشار این آهنگ، خبر عجیبی بود که برای طرفداران این گروه منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *