همنواز

قیمت روز محصولات ایران خودرو 4 تیر ؛ قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار اعلام شد

در این مطلب می‌توانید قیمت محصولات ایران خودرو امروز 4 تیر 1402 را مشاهده کنید. در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو مشاهده می‌کنیم.

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو و لیست قیمت روز ماشین های ایرانخودرو امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲. در ادامه مطلب با خبر قیمت خودرو های ایران خودرو 4 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 4 تیر 1402

  • قیمت خودرو امروز 4 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت سه محصول ایران خودرو در بازار امروز 4 تیر ماه 1401 با کاهش روبه‌رو بود.

بر خلاف دیگر کشورهای دنیا که در صنعت خودروسازی فعالیت می‌کنند، در کشور ما، خودرو یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود. قیمت این کالا در کارخانه و بازار متفاوت است و کنترل قیمت آن همواره یکی از چالش‌های دولت بوده و هست. قیمت دنا پلاس که بالاخره در کارخانه اصلاح شد و به حدود ۳۵۰ میلیون رسید، در بازار آزاد ۶۷۵ میلیون تومان است. دنا پلاس شش‌دنده را در بازار آزاد ۷۵۰ میلیون تومان می‌فروشند و خرید دنا پلاس اتوماتیک به‌عنوان یکی از گران‌ترین خودرو‌های داخلی ۸۴۵ میلیون تومان آب می‌خورد.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 4 تیر 1402

لیست قیمت خودرو امروز 4 تیر 1402

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای که یکی دیگر از مدل‌های گرانقیمت است، در بازار آزاد ۹۴۰ میلیون تومان ارزش دارد. قیمت تارا اتوماتیک به ۷۹۰ میلیون تومان رسیده و آن طرف از رانا پلاس ۴۶۰ میلیون تومانی به‌عنوانی یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها باید اسم ببریم.  پژو پارس ساده در بازار آزاد ۴۶۵ میلیون تومان دست به دست می‌شود، فروشنده‌های سمند LX رقمی نزدیک ۴۹۵ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفرکیلومتر قریب نیم‌میلیارد بودجه لازم دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *