همنواز

حادثه رانندگی در خرم آباد باعث مصدوم شدن 7 نفر شد! +جزئیات

حادثه رانندگی در خرم آباد ؛ حادثه ای در جاده خرم آباد – چنگی (گیلوران) اتفاق افتاد که متاسفانه باعث زخمی و مصدوم شدن 7 نفر شد.

خرم‌آباد- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: حادثه رانندگی در جاده خرم‌آباد- «گیلوران» هفت مصدوم بر جا گذاشت. در ادامه مطلب با خبر تصادف در جاده خرم آباد همراه ما بمانید.

حادثه رانندگی در خرم آباد

  • تصادف در منطقه گیلوران

محسن آدینه وند در گفت و گویی با اشاره به وقوع تصادف رانندگی بین پژو ۴۰۵ و پژو پارس در جاده خرم آباد و پیچ «شاهزاده عبدالله» و منطقه «گیلوران» در ساعت ۱۱ و ۱۷ دقیقه امروز اظهار داشت:

در جریان این حادثه رانندگی هفت نفر مصدوم شدند. بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شد و هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال یافتند. به گفته آدینه وند این حادثه خوشبختانه کشته نداشته است.

حادثه رانندگی در خرم آباد

تصادف جاده خرم آباد چنگی

استان لرستان شهری در جنوب ایران با مرکزیت خرم‌آباد است. این استان یکی از قدیمی‌ترین اقلیم‌های کشور ایران با طبیعت کوهستانی بکر و بی‌نظیری است که باعث شده مردم آن از دیرباز در این منطقه، سبک زندگی، پوشش و غذاهای خاص خود را متناسب با فضای زندگی‌شان داشته باشند. اصالت آریایی مردم لرستان در خوراکی‌ها و صنایع دستی این شهر بسیار پررنگ است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *