همنواز

ماجرای درگیری در مسابقات ووشو چیست؟

به تازگی، حواشی و جنجال‌های زیادی بر سر خبر ورزش ووشو به انتشار رسیده که در ادامه به ماجرای درگیری در مسابقات ووشو خواهیم پرداخت.

چندی پیش، اخباری مبنی بر اینکه در فدراسیون ووشو درگیری ایجاد شده منتشر شد که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت و حالا خبر رسیده که عاملان درگیری ووشو و کسانی که باعث دعوا در فدراسیون ووشو بودند، بازداشت عامل حمله به فدراسیون ووشو خواهند شد.

ماجرای درگیری در مسابقات ووشو چیست؟

عاملان درگیری ووشو

رقابت‌های ووشو در قهرمانی رده‌های سنی دختران کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است. روز گذشته، درگیری بین احسان ده‌پهلوان پدر چند سانداکار همدانی با عوامل برگزاری و برخی داوران شکل گرفت که حواشی زیادی را به همراه داشت.

ده‌پهلوان در پی این زخداد در روز پنجشنبه، دوم خرداد ماه همراه با خانواده و دوستانش به فدراسیون ووشو در ورزشگاه آزادی تهران رفت و همین امر، باعث درگیری شدیدی شد. به گفته‌ی منابع نزدیک، او به سمت کمپ ورزشکاران حمله کرد و پس از فحاشی‌های سنگین، به سمت خوابگاه ورزشکاران سنگ پرتاب کرد.

پس از اقدام سنگ‌پرانی، آن‌ها خواهران منصوریان را مصدوم کرده و سپس فرار کردند. با تحقیقاتی که پلیس و حراست انجام داد، معلوم شد که آخرین روز خرداد امسال، دو ورزشکار زن، برخی مسئولان فدراسیون ووشو را نیز در اینستاگرام تهدید کرده بودند که خود این مسئله، حواشی زیادی را باز کرد.

ماجرای درگیری در مسابقات ووشو
عاملان درگیری ووشو

بازداشت عامل حمله به فدراسیون ووشو

در ادامه می‌توانید مصدومیت خواهران منصوریان را ببینید:

ماجرای درگیری در مسابقات ووشو
دعوا در فدراسیون ووشو

روز گذشته، خواهران منصوریان برای پیگیری پرونده درگیری خود، به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران فرستاده شدند. آنها در تحقیقات قضایی به تشریح روز حادثه و اتفاقاتی که برای‌شان رخ داده بود، پرداختند و از افرادی که آنها را مصدوم و به جان‌شان سوء‌قصد کرده بودند، شکایت کردند. قاضی محسن اختیاری که از دو شاکی زن در دادسرا تحقیق کرده بود با تایید این خبر گفت:

شکایت این دو خواهر اخذ شده و متهمان پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *