تمرین سردار آزمون با استقلال ؛ بمب خبری در راه است؟!

سردار آزمون استقلال ؛ امروز در تمرین آبی ها اتفاقی جالب افتاد، سردار آزمون به جمع استقلالب ها پیوست و با آن ها به تمرین پرداخت.

سردار آزمون در تمرین استقلال به عنوان مهمان حاضر شد و زیر نظر جواد نکونام همبازی سابقش در تیم ملی با استقلالی ها تمرین کرد. در ادامه مطلب با خبر تمرین سردار آزمون با استقلال همراه ما بمانید.

سردار آزمون استقلال

  • استقلال سردار آزمون

به گزارش منابع خبری:

سردار آزمون در تمرین استقلال حاضر و به تمرین پرداخت.

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که مهاجم مطرح تیم ملی با حضور در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی، مورد استقبال سرمربی و بازیکنان آبی‌پوش قرار گرفت. سرمربی استقلال طبق روزهای گذشته دقایقی برای بازیکنان حرف زد و برنامه‌های تمرین را برای آنها شرح داد.

سردار آزمون استقلال

سردار آزمون در استقلال

سردار آزمون مهاجم گلزن و مطرح فوتبال ایران که همچنان در فوتبال اروپا درخشان ظاهر می‌شود، در کنار ماست. استقلال و طرفدارانش به این میهمان ویژه خوشامد می‌گویند. در ابتدای تمرین بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را زیر نظر محمد نوازی گرم کردند. بازیکنان در ادامه به انجام حرکات تاکتیکی پرداختند، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی، دو دستیار نکونام این بخش از تمرین را زیر نظر داشتند. سردار آزمون با حضور در محل تمرینی این تیم در فرآیند آماده‌سازی آبی‌ها زیر نظر جواد نکونام و دستیارانش به تمرین پرداخت. آیا این بمب خبری استقلال است ؟!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *