همنواز

ویدیو : تقلید صدای راغب و حمید هیراد در حضور آنها

به تازگی ویدیو جدیدی از تقلید صدای راغب و حمید هیراد در حضور آنها در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از استعداد تقلید صدای حمید هیراد و راغب توسط یک هوادار در شبکه مجازی وایرال شده است. گویا اجرای آهنگ راغب و حمید هیراد با صدای آنها سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

تقلید صدای راغب و حمید هیراد در حضور آنها

تقلید صدا یک طرفدار از راغب و حمید هیراد

ویدیویی از تقلید صدا و خواندن آهنگ راغب و حمید هیراد توسط یک هوادار جلوی خودشون در پشت صحنه کنسرت وایرال شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

چندی پیش لغو برخی از کنسرت‌های اخیر تهران و استان البرز، بر اساس آنچه مشکلات فنی خوانده شد، این توقع را ایجاد می‌کرد که پس از رفع مشکلات، امکان برگزاری این کنسرت‌ها در همان سالن‌ها میسر شود؛ ولی بر اساس آنچه که در سایت‌های بلیت‌فروشی اعلام شده است، این کنسرت‌ها از سالن‌های قبلی، به مکان‌هایی جدید نقل مکان کرده‌اند که شامل کنسرت این دو خواننده نیز می‌شد.

تقلید صدای راغب و حمید هیراد در حضور آنها
تقلید صدا یک طرفدار از راغب و حمید هیراد

استعداد تقلید صدای حمید هیراد و راغب توسط یک هوادار

در ادامه می‌توانید اجرای آهنگ راغب و حمید هیراد با صدای آنها را ببینید:

مصطفی راغب یکی از خوانندگان جوان و پر تلاش ایرانی است، این خواننده به نام در تاریخ ۱۳۶۸ در ماه اسفند، در شهر تهران دیده به جهان گشود. مصطفی راغب در تهران به دنیا آمده است اما می توان گفت که او بزرگ شده ی شهر یزد است، از همان کودکی به هنر بسیار علاقه مند بود و در زمینه نقاشی و خوانندگی فعالیت می کرد.

مصطفی راغب مدرک دانشگاهی خود را در رشته مدیریت کسب کرده است و فوق لیسانس این رشته را دارد. حمید هیراد متولد 1 بهمن 1370 در چابکسر گیلان ، خواننده و ترانه سرا است.

حمید هیراد فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تاسیسات صنعتی می باشد که فعالیت خود را با شعر و ترانه سرایی شروع کرد و حالا خواننده بوده و درگیری بیماری سختی است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *