تاریخ انتشار انیمه Berserk of Gluttony فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه Berserk of Gluttony فاش شد. در مطلب تاریخ اکران انیمه Berserk of Gluttony به جزئیات انیمه جدید Berserk of Gluttony بپردازیم.

Crunchyroll از تریلر رسمی، یکی از بازیگران جدید، گروه اصلی، تاریخ انتشار در اکتبر، و پخش آن از انیمه تلویزیونی Ichika Isshiki و سریال لایت ناول مشهور Berserk of Gluttony در پنل نمایشگاه ژاپن خود در روز شنبه رونمایی کرد. Hisako Tōjō صداپیشگی شخصیت Roxy را بر عهده دارد.

تاریخ انتشار انیمه Berserk of Gluttony

Tetsuya Yanagisawa کارگردانی این انیمیشن را در ACGT بر عهده دارد. ماریکو کونیساوا بر فیلمنامه سریال نظارت دارد و تاکافومی فوروساوا طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد. Seven Seas Entertainment هم سری رمان و هم اقتباس مانگای آن را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند و داستان را شرح می‌دهد:

Fate Graphite یکی از رها شده هاست. نفرین شده با مهارت “پرخوری”، او همیشه از گرسنگی می‌میرد، هرگز سیر نمی‌شود… تا روزی که یک دزد در حال مرگ را می‌کشد و قدرت و روح مرد را می‌بلعد. گرسنگی واقعی Fate’s Gluttony بیدار شده است، و اگر او بتواند کنترل قدرت خود را بیاموزد، سرانجام ارباب سرنوشت خود خواهد شد.

تاریخ انتشار انیمه Berserk of Gluttony
تاریخ اکران انیمه Berserk of Gluttony, انیمه جدید Berserk of Gluttony

انیمه جدید Berserk of Gluttony

پس از انتشار داستان در سرویس شوستسوکا نی نارو، ایشیکی اولین جلد رمان را با تصاویر بر اساس شهرت در نوامبر 2017 روانه بازار کرد و جلد هشتم در اکتبر 2022 ارسال شد. Seven Seas جلد هفتم را به زبان انگلیسی در اکتبر 2022 منتشر کرد. مجله Micro نیز رمان ها را در قالب بزرگتر بونکو منتشر می کند.

اولین جلد bunko در اکتبر 2021 و جلد پنجم در سپتامبر 2022 ارسال شد. دایسوکه تاکینو مانگا را در آوریل 2018 در وب‌سایت Comic Ride مجله Micro راه‌اندازی کرد. نهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا در اکتبر 2022 در ژاپن ارسال شد. Seven Seas جلد هشتم را در 4 ژوئیه منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *