تاریخ اکران فیلم اقتباسی بوردرلندز مشخص شد ؛ فیلم Borderlands در چه تاریخی اکران می‌شود؟

تاریخ اکران فیلم اقتباسی بوردرلندز مشخص شد . این فیلم قرار است در 9 آگوست 2024 اکران شود، یعنی هنوز بیش از یک سال دیگر باقی مانده است.

تاریخ اکران فیلم Borderlands زمانی اعلام شد که کریگ مازین نویسنده تایید کرد که دیگر درگیر این پروژه نیست. مازین، نویسنده سریال‌های HBO Chernobyl و The Last of Us، به عنوان یکی از نویسندگان فیلم Borderlands در سال 2020 معرفی شد. فیلمنامه‌نویسان تغییر می‌کنند و با گذشت زمان نویسندگان اصلی در پروژه باقی می‌مانند، بنابراین جای تعجب نیست که مازین به راه خود ادامه دهد. او اکنون بر روی فصل دوم The Last of Us تمرکز کرده است.

تاریخ اکران فیلم اقتباسی بوردرلندز مشخص شد

تاریخ اکران فیلم بوردرلندز مشخص شد

کیت بلانشت، کوین هارت، جیمی لی کرتیس و جک بلک از بازیگرهای فیلم Borderlands هستند که با اقتباس از سری بازی بوردرلندز ساخته شده است. گزارش‌ها می‌گویند که این اثر، تولید پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. گویا سازندگان در مرحله پساتولید هم با چالش‌های قابل توجهی روبه‌رو شدند.

تاریخ اکران فیلم اقتباسی بوردرلندز مشخص شد

تاریخ اکران فیلم اقتباسی Borderlands

خالق Borderlands گفته است که فیلم Borderlands در یک جهان سینمایی موازی قرار دارد و به همین منظور آن را از داستان بازی‌ها جدا می‌کند.

 

معرفی و تحلیل فیلم هایی که از بازی های ویدیوئی ساخته شدند از نگاه سایت فیگار

فیلم اقتباسی Borderlands توسط آوی آراد و آری آراد از کمپانی Arad Productions به همراه اریک فیگ از Picturestart تولید و تهیه خواهد شد. پیچفورد به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. همچنین جیمز مایرز و آرون ادموندز ازLionsgate به همراه امی یو از آراد پروداکشنز و لوسی کیتادا و رویس ریوز داربی از پیکچراستارت بر این پروژه نظارت خواهند داشت.

فیلم Borderlands در چه تاریخی اکران می‌ شود ؟

فیلم Borderlands در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۴ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *