جدایی «بابی کوتیک» از اکتیویژن و سرمایه‌گذاری روی فوتبال

بابی کوتیک ، مدیر عامل «اکتیویژن بلیزارد کینگ» (Activision Blizzard)، به تیم فوتبال وستهم چشم دوخته است و می‌خواهد در عرض چند هفته دارایی خالص خود را دو برابر بکند.

صبح امروز، خبری مبنی بر سرمایه گذاری بابی کوتیک روی تیم فوتبال انگلیسی، وستهم یونایتد در رسانه‌ها منتشر شد. میزان درآمد «کوتیک»، از قراردادی که با اکتیوژن بسته است، صدها میلیون دلار خواهد بود. همچنین، اگر قرارداد او فسخ شود یا در طی یک سال پس از تغییر کنترل شرکت، تحت شرایط مختلفی او اکتیوژن را ترک کند، باید غرامت پرداخت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سرمایه‌گذاری بابی کوتیک مدیر عامل اکتیویژن روی فوتبال

بر اساس گزارشات پادکست «وستهام» و «شان وَتَستون» خبرنگار بریتانیایی، به نظر می‌رسد که «کوتیک»، علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در باشگاه وستهم یونایتد است. «وِت‌استون»، یکی از افراد نزدیک به این سرمایه‌گذار، در گفتگو با نشریه «VGC»، گفت:

او علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در باشگاه وستهم است و سعی دارد در فوتبال شانس خود را امتحان کند.

شب گذشته، یک منبع قابل اعتماد گفت که کوتیک سرمایه‌گذاری خود را بر روی این تیم انجام داده و حالا باید منتظر اعلام رسمی باشیم. طبق گفته این منبع، پیشنهاد سرمایه‌گذاری «کوتیک» برای کسب سهام 10 درصدی که به تازگی توسط «روچیلد» (مدیر کنونی باشگاه وستهم) برای فروش قرار گرفته بود ارسال شده است.

در حال حاضر، تریپ اسمیت به عنوان یک سهامدار آمریکایی، 8 درصد از سهام هلدینگ وست هم را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سرمایه‌گذاری بابی کوتیک روی فوتبال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: videogameschronicle


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *