«کیت وینسلت» به فیلم آواتار 3 بازمی‌گردد

«جیمز کامرون»، چندی پیش تأیید کرد که در کنار «کیت وینسلت»، مشغول کار روی فیلم Avatar 3 ، جدیدترین قسمت از فرانچایز 5 میلیارد دلاری خود است.

فیلم آواتار 3 در تاریخ 19 دسامبر 2025 (28 آذر 1404) برنامه‌ریزی اکران خواهد شد. «جیمز کامرون»، کارگردان این فیلم، مدتی پیش اعلام کرد که فرآیندهای ساخت قسمت سوم آواتار بسیار پرهرج و مرج خواهد بود. اکنون با انتشار اخبار جدیدی برای این فیلم، هیجان طرفداران این فرنچایز بسیار بیشتر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


«کیت وینسلت» به فیلم Avatar 3 بازمی‌گردد

کیت وینسلت در آواتار The Way of Water، در ابتدا به نظر کمرنگ می‌آمد؛ اما به تازگی مشخص شد که در قسمت بعدی، حضور او نیز در جریان اتفاقات «پاندورا» پررنگ‌تر خواهد بود. «جیمز کامرون» اظهار داشته که «وینسلت» به مدرسه واقعی شمن‌ها (Shaman) رفته تا بتواند به بهترین شکل ممکن نقش خود را ایفا کند. او در مصاحبه‌ای گفت:

وقتی شما او را در حال انجام مراسم طهارت برای احیای Kitty می‌بینید، یا هرآنچه در فیلم سوم خواهید دید، همگی بر اساس آیین‌ها و سنت‌های واقعی شمن‌ها است.

فیلم Avatar 3

آواتار 3، یک فیلم علمی تخیلی و حماسی آمریکایی است که کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و تدوین آن را «جیمز کامرون» بر عهده دارد. این فیلم، سومین قسمت از فرنچایز آواتار است و به عنوان دنباله‌ای بر فیلم آواتار: راه آب (2022) محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت کیت وینسلت به فرنچایز آواتار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *