«نائومی اسکات» به بازیگران فیلم Smile 2 پیوست

«نائومی اسکات» یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که در فیلم Smile 2 بازی خواهد کرد. «پارکر فین» نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.

در سال گذشته، فیلم Smile با موفقیت اکران شد. «پارامونت» در اقدامی هوشمندانه، تصمیم گرفت آن را در سینماها به جای پلتفرم «پارامونت+» اکران کند. این فیلم به فروش جهانی 217 میلیون دلاری دست یافت و قسمت دوم آن به سرعت در دست ساخت قرار گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نائومی اسکات در فیلم Smile 2 حضور خواهد داشت

فیلم Smile داستان روانپزشکی را روایت می‌کند ​​که پس از مشاهده یک حادثه عجیب و آسیب‌زا برای یک بیمار، به طور ترسناکی می‌فهمد که توسط یک موجود عجیب و غریب تهدید می‌شود. جزییات داستان فیلم لبخند 2 همچنان مشخص نیست. با توجه به محبوبیت قسمت اول، پارامونت قسمت دوم را به عنوان اولویت اصلی در آینده می‌بیند. این دنباله قرار است در 18 اکتبر 2024 (26 مهر 1403) اکران شود.

فیلم Smile 2

«نائومی اسکات» که به خاطر نقش «پرنسس یاسمین» در لایو اکشن علاءالدین دیزنی شناخته می‌شود، به تازگی فیلم «بازگشت ابدی» را کارگردانی کرد. این فیلم توسط «Macro» و «Village Roadshow» تهیه و تامین مالی شد. «اسکات» در فیلم آینده «دیوید میکود» از کمپانی «A24» به نام جادوگران دیده خواهد شد و به عنوان نقش اول زن در مقابل «پیت دیویدسو» و «اورلاندو بلوم» بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور نائومی اسکات در فیلم Smile 2 چیست؟ آیا قسمت اول این فرانچایز را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *