فیلم هاوایی درباره پناهنده شدن ورزشکاران ایرانی است

«بهمن گودرزی»، کارگردان فیلم هاوایی ، با اشاره به موضوع مهاجرت نافرجام ورزشکاران به کشورهای دیگر، از طولانی شدن زمان اکران برخی از فیلم‌ها شکایت کرده است.

«بهمن گودرزی» در این رابطه گفت که چرا این موضوع باعث شده تا فیلم‌هایی که در این زمینه هستند و باید به مسائل اجتماعی و سیاسی مهم اشاره کنند، به دلایلی به تأخیر می‌افتند یا حتی از اکران منع شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم هاوایی داستان پناهنده شدن ورزشکاران ایرانی را روایت خواهد کرد

«بهمن گودرزی»، درباره داستان فیلم کمدی هاوایی توضیح داد که این فیلم در قالب یک اثر درام و اجتماعی با اِلِمان‌های کمدی روایت می‌شود. داستان فیلم درباره ورزشکارانی است که به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند و در آنجا پناهنده شده‌اند. تاکنون درباره این موضوع فیلمی ساخته نشده بود.

فیلمنامه این اثر درباره تجربیات و مشکلاتی است که ورزشکاران در خارج از ایران با آن‌ها مواجه می‌شوند. اتفاقات و رویدادهای جالبی پس از خروج ورزشکاران از ایران نیز در داستان به تصویر کشیده می‌شود.

«بهمن گودرزی»، کارگردان فیلم سینمایی هاوایی اعلام کرد که این فیلم از چهارشنبه 13 دی ماه، در سینماهای سراسر کشور، اکران عمومی می‌شود. این فیلم توسط پردیس کوروش تولید شده و توزیع آن توسط هدایت فیلم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داستان فیلم هاوایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “فیلم هاوایی درباره پناهنده شدن ورزشکاران ایرانی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *