«استیون موفات» نسخه بریتانیایی The West Wing را خواهد ساخت

«استیون موفات»، نویسنده و تهیه‌کننده بریتانیایی سریال شرلوک، به اعتقاد خود معتقد است که بریتانیا نیاز به نسخه خاص خود از سریال The West Wing دارد و او آماده است آن را بنویسد.

«استیون موفات» که سریال شرلوک با بازی «بندیکت کامبربچ» را خلق کرده و پیش از آن یک فصل از سریال دکتر هو را نیز ساخته بود، به روزنامه تایمز گفت که بریتانیا یک سریال درام و سیاسی که نگاه عمیقی به این مسئله نشان دهد را کم دارد و او از اینکه موضوع سیاست در برنامه‌های تلویزیونی تأثیرگذار باشد، نگران است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


«استیون موفات» نسخه بریتانیایی سریال The West Wing را خواهد ساخت

«استیون موفات» درباره نسخه بریتانیایی سریال درام و سیاسی برنده جایزه The West Wing با بازی «مارتین شین»، «راب لو»، «آلیسون جنی» و «بردلی ویتفورد» صحبت کرده است. این سریال در 7 فصل، از سال 1999 تا 2006 پخش شد که بیشتر در دوران ریاست جمهوری «جورج دبلیو بوش» قرار داشت.

«استیون موفات» در رابطه با بازسازی سریال بال غربی گفت:

مشکلی که درباره بدبینی داریم این است که آن را به عنوان یک مسئله پیچیده درک می‌کنیم؛ اما این نگرش بیشتر مربوط به نوجوانان است. بدبینی ما درباره سیاست باعث شده که سیاست‌مداران نیز بدبین شوند. همانطور که اگر به یک کودک بگویید که بد است، او بدتر خواهد شد، به همین ترتیب، اگر به سیاستمداران بگویید که آن‌ها یک مجموعه از دیوانگان خودخواه هستند، آیا ارزشی دارد که سعی کنید آن‌ها چیزی دیگری باشند؟

سریال The West Wing

«استیون موفات» می‌گوید که ممکن است ضروری باشد که نسخه بریتانیایی این سریال ساخته شود. سریال بعدی این کارگردان، به موضوع جالب فرهنگ کنسل که با نام Cancel Culture نیز شناخته می‌شود می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی سریال The West Wing چیست؟ آیا نسخه اصلی این ممجموعه تلویزیونی را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *