مریل استریپ: فیلم باربی سینما را نجات داد

پنجشنبه شب در جشنواره بین‌المللی جوایز فیلم پام اسپرینگز، مریل استریپ که به ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شد، فیلم باربی را تحسین کرد.

«مرلین استریپ» که برای اهدای جایزه ستاره بین‌المللی به «کری مولیگان» در جشنواره حضور داشت؛ پس از اهدای جایزه قبلی به «بیلی آیلیش» و «فینیاس» روی صحنه رفت و پیش از اهدای جایزه به «مولیگان»، «استریپ» به دو نفر قبلی گفت:

فقط می‌خواهم به «بیلی» و «فینیاس» بگویم که شما بمبی از عشق را در فیلم باربی ارائه کردید. شما فیلم‌های تابستان گذشته و کارهای ما را نجات دادید و شادی را برای مردم به ارمغان آوردید. بچه‌ها، شما باید همچنان روی این موج، سواری کنید تا وقتی که پیر شوید و مثل من سزاوار خسته شدن باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نظرات مریل استریپ در جشنواره اسپرینگز

«استریپ» با معطوف کردن توجه‌ها به سمت «مولیگان» و اجرای پرهیاهوی او در ماسترو، گفت:

اگر می‌خواهید یک ویژگی اساسی که «کری» به شخصیت‌های متنوع‌ و گسترده‌ای که بازی می‌کند، می‌دهد را شناسایی کنید، قادر به پیدا کردن چیزی نیستید. این درست مانند زمین لرزه‌های کوچکی است که ما اینجا در کالیفرنیا داریم؛ قابل اندازه‌گیری نیستند، باعث تغییر چیزی نمی‌شوند؛ اما همه‌ی ما می‌دانیم که زمین در زیر پاهایمان می‌چرخد و فقط زمانی که شکافی باز می‌شود، می‌تواند خانه‌ی ما را خراب کند.

«کری مولیگان» پس از پذیرفتن جایزه‌اش، از ظاهر «استریپ» غافلگیر شد و ادعا کرد که از او خواسته بود تا با انتظارات کم‌تری، جایزه را به وی اهدا کند:

زمانی که در راه بازگشت به خانه از نمایش ماسترو، تنها در ماشین نشسته بودم، جواب او را دریافت و بازش کردم. میدونی انتظار داشتم با کلماتی مانند نمی‌تونم، ببخشید، کریسمس، و غیره مواجه شوم، اما او گفته بود: البته عزیزم، من یه کت میندازم و میام پایین. من گفتم: لعنتی، خفه شو! راننده‌ام طوری به من نگاه کرد که انگار به طرز وحشتناکی به او توهین کرده‌ام، و من مجبور شدم که از او عذرخواهی کنم: خیلی متاسفم، اما «مریل استیپ»!

مریل استریپ

همچنین، او به شوخی گفت:

من در تمام کریسمس به مردم می‌گفتم که «مریل استریپ» قرار است به من جایزه دهد. بقیه نیز در جواب می‌گفتند: چرت نگو!

«مولیگان» رو به «استریپ» کرد و با گریه گفت:

تو تنها قهرمان من هستی، می‌دانی که قهرمان من هستی، تو همیشه قهرمان من بوده‌ای.

«اما استون»، «کیلین مورفی»، «داوین جوی راندولف»، «گرتا گرویگ»، «جفری رایت»، «کولمن دومینگو»، «دانیل بروکس»، «بیلی آیلیش»، «فینیاس اوکانل» و «پل جیاماتی» نیز در مراسم پام اسپرینگز، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی «مریل استریپ» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *