تیانا تیلور و آلانا هیام به فیلم جدید پاول توماس اندرسون پیوستند

پاول توماس اندرسون در حال جلو بردن مراحل ساخت فیلم جدید خود است و اخیرا اعلام شد که تیانا تیلور و آلانا هیام به عوامل این فیلم پیوستند.

اخیرا «پل توماس اندرسون»، بازیگران جدیدترین فیلم خود را تکمیل کرد. «آلانا هیم» و «تیانا تیلور» به همراه «وود هریس» و «شاینا مک‌هیل» به بازیگران اضافه شدند. «چیس اینفینیتی» تازه وارد نیز به این فیلم بدون عنوان پیوست که هم‌اکنون در مراحل تولید به سر می‌برد و همانطور که قبلا اعلام شده بود، «لئوناردو دی کاپریو»، «شان پن» و «رجینا هال» در آن حضور دارند. داستان فیلم همچنان مشخص نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیانا تیلور و آلانا هیام در فیلم جدید پاول توماس اندرسون

«اندرسون» فیلمنامه را نوشته و «سارا مورفی» و «آدام سامنر» که هر دو با این فیلمساز در فیلم پیتزای شیرین بیان همکاری داشته‌اند، تهیه کنندگی آن را برعهده دارند. این پروژه توسط شرکت «برادران وارنر» به سرپرستی «مایک د لوکا» و «پم عبدی» ساخته می‌شود.

تیانا تیلور

«تیلور» اخیراً جایزه بهترین اجرا را از هیئت ملی نقد و همچنین Indie Spirit و Gotham دریافت کرد. او اخیرا با فیلم کتاب کلارنس به کارگردانی «جیمز ساموئل» از «سونی» به سینماها آمد. همچنان تاریخ مشخصی برای اکران این فیلم اعلام نشده و باید منتظر انتشار اخبار جدیدتر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید پاول توماس اندرسون چیست؟ آیا فیلم‌های قبلی این کارگردان را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *