کالوم ترنر به بازیگران فیلم Atropia پیوست

به تازگی بازیگر بریتانیایی مطرح سینما، کالوم ترنر به فیلم Atropia که کارگردانی آن به عهده هیلی‌گیتس ستاره فیلم Uncut gems است، پیوست.

آتروپیا داستان یک هنرپیشه زن الهام بخش است که در یک پایگاه نظامی آموزشی آمریکا کار می‌کند که در آن محیط جنگی عراق را شبیه‌سازی کرده‌اند. آتروپیا نام کشوری خیالی است که طبق گزارش‌ها ارتش آمریکا برای مانورهای و تمرینات نظامی تعاملی به وجود آورده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کالوم ترنر به فیلم Atropia ملحق شد

داستان این فیلم، درباره «فرح»، یک فروشنده نان است که در خیابان‌های یک شهر میانه شرقی قدم می‌زند. در حالی که یک خودرو نظامی آمریکایی محاصره شده توسط سربازان، به آرامی از کنار او عبور می‌کند، یک انفجار ویران‌کننده رخ می‌دهد و ماجراجویی این فیلم آغاز می‌شود.

فیلم Atropia

«کالوم ترنر» که پیش از این در فیلم حماسی جنگ جهانی دوم «اپل تی‌وی پلاس»، یعنی Masters of the Air (اربابان آسمان) در کنار «آستین باتلر» و همچنین در اثر The Boys in the Boat (پسران در قایق) به کارگردانی «جورج کلونی» بازی کرده بود، اعلام شد که به بازیگران این فیلم پیوسته است.

«کالوم روبیلیارد ترنر» یک بازیگر است که سال 1990 در کشور بریتانیا به‌دنیا آمد. او ابتدا کار خودش را به عنوان یک مدل آغاز کرد و پس از آن، در سال 2014، به فیلم درام ملکه و کشور (Queen and Country) و مینی سریال معمایی چسب (Glue) نقش‌های اصلی را ایفا کرد. او همچنین در مجموعه فیلم‌های فانتزی جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد ( Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) و جانوران شگفت انگیز: جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) نقش «تسئوس»، برادر «نیوت اسکامندر» را بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم atropia چیست؟ آیا از دیدن فیلم‌های گوادانینو لذت می‌برید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: VARIETY


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *