کارل ودرز بازیگر سریال مندلورین درگذشت

بامداد امروز، رسانه‌های هالیوودی اعلام کردند که کارل ودرز در سن 76 سالگی درگذشت و با انتشار این خبر، واکنش‌های مختلفی از سرتاسر هالیوود و دنیای ورزش شروع شد.

این بازیگر 76 ساله آمریکایی که با بازی در فیلم راکی بالبوآبه محبوبیت رسید، به دلایل نامشخصی درگذشت و رسانه‌ها هنوز علت مرگ او را اعلام نکردند. او نقش‌های مانداگاری همچون «آپولو کرید» در چهار فیلم اول راکی ​​(1976-1985)، «سرهنگ آل دیلون» را ایفا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کارل ودرز بازیگر سریال مندلورین درگذشت

پس از مرگ او، سلبریتی‌های زیادی نسبت به این خبر واکنش نشان دادند. «پدرو پاسکال»، هم‌بازی او در مجموعه تلویزیونی The Mandalorian، با عکسی از او نوشت:

کلمات در برابر این اتفاق شکست می‌خورند.

«آرنولد شوارتزنگر» نیز در پستی در شبکه‌های اجتماعی، هم‌بازی خود در فیلم Predator را یک ورزشکار خارق‌العاده، یک بازیگر عالی و یک فرد بزرگ توصیف کرد. او نوشت:

هر دقیقه با او، با شادی همراه بود. او از آن نوع دوستانی بود که شما را وادار می‌کند که بهترین باشید فقط برای اینکه با او همراه باشید.

«ودرز» ورزشکار حرفه‌ای بود که برای تیم آزتک ایالتی سن‌دیگو فوتبال کالج بازی کرد. او با اوکلند رایدرز لیگ ملی فوتبال (NFL) پس از اینکه در درفت NFL 1970 درافت نشد، قرارداد امضا کرد. پس از آزادی توسط Raiders، او با BC Lions لیگ فوتبال کانادا (CFL) قرارداد امضا کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری کارل ودرز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *