همنواز

نگارش فیلمنامه فصل دوم سریال Peacemaker به پایان رسید

به تازگی، فیلمنامه فصل دوم سریال Peacemaker توسط «جیمز گان» به پایان رسیده و در آینده باید منتظر اطلاعات بیشتری از این سریال ابرقهرمانی و کمدی باشیم.

«جیمز گان» (James Gun) اخیراً تأیید کرد که نگارش فصل دوم سریال پیس میکر با بازی «جان سینا» را به پایان رسیده است. سریال Peacemaker یکی از موفق‌ترین سریال‌های استودیو دی‌سی به شمار می‌رود که توانست مورد توجه بسیاری از بینندگان را جلب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پایان نگارش فصل دوم سریال Peacemaker

داستان سریال در مورد «کریستوفر اسمیت»، یک مامور خودخوانده خشن که به نام پیس‌میکر نیز شناخته می‌شود، است که باور دارد صلح را با هر قیمتی، باید بدون توجه به اینکه برای رسیدن به آن هدف چه‌قدر از مردم باید کشته شوند به دست آورد.

فصل دوم سریال Peacemaker

حالا با تأیید «جیمز گان»، نزدیک شدن به ساخت فصل دوم این سریال بیشتر به چشم می‌آید. «جیمز گان»، که یکی از سران استودیو «دی‌سی» است، در حال برنامه‌ریزی برای دنیای سینمایی این کمپانی است و در کنار آن، در حال توسعه چندین پروژه دیگر نیز است.

از جمله این پروژه‌ها، فصل دوم سریال Peacemaker است که او به تازگی اعلام کرد که نگارش آن به پایان رسید. اطلاعات بیشتری در مورد داستان فصل دوم این سریال در دسترس نیست، اما احتمالاً فصل دوم از همان روند فصل اول پیروی خواهد کرد و ماجراهای گروه اصلی را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فصل دوم سریال پیس‌میکر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *