فصل سوم سریال The Terror ساخته خواهد شد

شبکه «AMC»، پس از 5 سال از پایان سریال The Terror ، خبر بازگشت این سریال مهیج را اعلام کرد. این شبکه قصد دارد فصل جدید این سریال ترسناک را بسازد.

شبکه «AMC» تصمیم به ساخت فصل سوم سریال The Terror گرفته و به طور رسمی این خبر را اعلام کرده است. بر اساس اعلام این شبکه، فصل سوم این سریال با عنوان The Terror: Devil in Silver در سال 2025 از طریق شبکه «AMC» به نمایش در خواهد آمد. فصل جدید The Terror بر اساس رمان The Devil in Silver، اثر «ویکتور لاوال» که در سال 2012 عرضه شده بود، ساخته می‌شود. او قرار است در ساخت اقتباس رمان خود نقش داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فصل سوم سریال The Terror رسمی شد

این رمان، داستان «پپر» که یک مرد عاقل است را دنبال می‌کند. او برای بررسی و مشاهده به یک بیمارستان روانی فرستاده می‌شود. «پپر» در این بیمارستان با یک هیولا که به او شیطان می‌گویند، مواجه می‌شود که شبانه در سالن‌ها پرسه می‌زند.

فصل اول از The Terror در سال 2018 از شبکه «AMC» پخش شده بود که منتقدان زیادی آن را تحسین کرده‌اند. سپس فصل دوم این سریال با نام The Terror: Infamy در سال 2019 از شبکه «AMC» پخش شد که داستانی متفاوت نسبت به فصل اول داشت و توانست مورد توجه قرار بگیرد؛ اگرچه موفقیت آن کمتر از فصل اول بوده است. انتظار می‌رود فصل سوم The Terror مانند دو فصل قبلی، در 10 قسمت تولید و پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل سوم سریال The Terror چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *