همنواز

نخستین تیزر صوتی از لیدی گاگا در فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد

بعد از انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Joker: Folie À Deux در روز گذشته، یک پیش نمایش صوتی با صدای «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کوین» منتشر شد.

در فیلم Joker 2 ، «لیدی گاگا» قرار است در کنار «خواکین فینیکس» بازی کند. این بازیگر معروف در نقش «هارلی کوین»، شخصیتی که پیشتر توسط «مارگو رابی» نقش‌آفرینی شده بود، بازی خواهد کرد. این همکاری بین «لیدی گاگا» و «واکین فینیکس»، ترکیبی جالب و هیجان‌انگیز از دو بازیگر متسعد است و انتظار می‌رود که تماشاگران را در فیلم جوکر 2 جذب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تیزر صوتی از لیدی گاگا در فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد

اخبار مربوطه نشان می‌دهد که خواننده معروف «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کویین» به دنباله فیلم مذکور می‌پیوندد. در یک ویدیوی «TikTok» که توسط حساب رسمی فیلم منتشر شده، صدای «گاگا» را می‌شنویم که در نقش هارلی کویین می‌گوید:

شما می‌توانید هر کاری که می‌خواهید انجام دهید… شما جوکر هستید.

Joker: Folie à Deux بخشی از دنیای «DC Elseworlds» نیست و از زمانی که استودیو «دی سی» تحت «پیتر سافران» و «جیمز گان» مدیریت می‌شود، به وجود آمده است.

در این فیلم، «لیدی گاگا» نقش «هارلی کویین» را ایفا می‌کند. شخصیت «هارلی کویین» قبلاً توسط «مارگو رابی» در فیلم‌هایی مانند جوخه انتحار (2016)، پرندگان شکاری (2020) و جوخه انتحار (2021) به تصویر کشیده شده است. «مارگو رابی» خوشحال بود که شخصیت «هارلی کویین» را در ادامه زندگی خود بازی خواهد کرد.

در یک مصاحبه با «ام تی وی نیوز»، «مارگو رابی» گفت:

این واقعاً من را خوشحال می‌کند؛ زیرا از ابتدا همیشه گفتم چیزی که می‌خواهم این است که نقش «هارلی کویین» را ایفا کنم. مانند «مکبث» یا «بتمن» که همیشه توسط بازیگران بزرگی اجرا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین تیزر صوتی از لیدی گاگا در فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *