انیمه Solo Leveling برای فصل دوم تمدید شد

به تازگی با انتشار تریلری، خبر از ساخته شدن فصل دوم انیمه Solo Leveling که در هفته‌های گذشته به شدت توجه مخاطبان را به خود جلب کرده بود، منتشر شد.

بالاخره پس از انتظار طولانی و با شروع سال 2024، انیمه جذاب و هیجان انگیز سولو لولینگ توسط استودیو «A-1 Pictures» پخش شد. این اثر در ابتدا به عنوان یک وب ناول از طرف «چوگونگ» منتشر شده و به حدی محبوبیت کسب کرد که طرفداران برای سال‌ها خواستار ساخت انیمه‌ای بر اساس آن بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمه Solo Leveling برای فصل دوم تمدید شد

پس از پایان فصل اول، استودیو «A-1 Pictures» با توجه به بازخورد مثبت مخاطبان، فوراً به کار جدید خود اقدام کرده و تریلری را منتشر کرده است که تمدید فصل دوم این انیمه را اعلام می‌کند. تاکنون زمانی برای پخش فصل دوم سولو لولینگ اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

انیمه سولو لولینگ با یک دنیا پر از موجودات ماورایی سر و کار دارد که بشریت برای زنده ماندن، افرادی به نام شکارچی را آموزش می‌دهند تا با این موجودات مبارزه کنند. یکی از این شکارچیان، «سونگ جین‌وو» نام دارد که به عنوان ضعیف‌ترین شکارچی شناخته می‌شود. او در یکی از ماموریت‌ها به مرز مرگ رسیده و توسط موجودی به نام «خدا» قدرت‌های قابل توجهی به دست می‌آورد و به قدرتمندترین شکارچی انسان‌ها تبدیل می‌شود و رویدادهای هیجان‌انگیز و شگفت‌انگیزی را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن فصل دوم انیمه Solo Leveling چیست؟ آیا فصل اول آن را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما در رابطه با فصل اول چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *