دعوای دبیر پولادگر ؛ حواشی عجیب غریب و دعوای علیرضا دبیر با وزارت ورزش

دعوای دبیر پولادگر در وزارت ورزش حاشیه ساز شد. حواشی عجیب غریب و دعوای علیرضا دبیر با سیدمحمد پولادگر. در ادامه مطلب پولادگر دبیر دعوا همراه فیگار باشید.

در مجمع امروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد.

دعوای دبیر پولادگر

حواشی عجیب غریب و دعوای علیرضا دبیر با وزارت ورزش

پولادگر دبیر دعوا
پولادگر دبیر دعوا

تنها چند روز بعد از درگیری لفظی علیرضا دبیر با سیدمحمد پولادگر در جلسه خصوصی در وزارت ورزش، برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی باعث شد تا این دو، بار دیگر با یکدیگر روبه‌رو شوند. رئیس فدراسیون کشتی که در ماه‌های اخیر به‌ خاطر بحث‌های بودجه‌ای به‌شدت با وزارت ورزش درگیر بوده، امروز شمشیر را برای معاون وزیر ورزش از رو بسته بود. حتی اعضای مجمع و به‌ویژه روسای هیئت‌های استانی نیز در حمایت از دبیر به پولادگر تاختند و بارها در طول جلسه از او انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید:

دعوای دبیر پولادگر

پولادگر دبیر دعوا
پولادگر دبیر دعوا

در حالی‌که مجمع فدراسیون کشتی به‌ شدت طولانی شده بود و دبیر هم دائما در صحبت‌های حسابرس وزارت ورزش و البته پولادگر می‌آمد و جواب آن‌ها را می‌داد، جنگ لفظی بین رئیس فدراسیون کشتی و معاون وزیر ورزش بالا گرفت. در نهایت این پولادگر بود که کاسه صبرش لبریز شد و تصمیم گرفت مجمع فدراسیون کشتی را بدون اینکه به‌طور رسمی پایان یافته باشد، ترک کند. البته که علیرضا دبیر با تغییر رئیس جلسه به مجمع ادامه داد!

دعوای دبیر پولادگر

پولادگر دبیر دعوا
پولادگر دبیر دعوا

سیدمحمد پولادگر که دیروز بعد از سه ساعت بحث و جدل در مجمع فدراسیون کشتی، به حالت قهر جلسه را ترک کرد، امروز با سایت وزارت ورزش به گفتگو پرداخته و بار دیگر به اتفاقات و اعتراضات روز گذشته واکنش نشان داده است. معاون وزیر ورزش با اشاره به اتفاقات مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت: نمی‌خواهم به این بحث ورود کنم، چون اخبار مجمع به اندازه کافی در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرده، اما نمی‌توان با رفتار و حرف‌های خارج از عرف، ادعای مطالبه‌گری داشت.

کاری به جایگاه اداری‌ام ندارم، اما واقعا متاسفم که یک رییس فدراسیون با چنین ادبیاتی با بزرگتر سنی خود حرف می‌زند و بعد مدعی شود که دنبال حق خود است. اگر چنین فرهنگ و ادبیاتی باب شود، باید فاتحه ورزش را خواند!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دعوای دبیر پولادگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *