ماتیاس دلیخت بایرن مونیخ ؛ دلیخت امروز در تست پزشکی بایرن مونیخ حاضر می شود

ماتیاس دلیخت بایرن مونیخ . توافق شفاهی یوونتوس و بایرن برای انتقال دلیخت. در ادامه مطلب بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت همراه فیگار باشید.

بایرن مونیخ طی هفته‌های اخیر برای جذب ماتیاس دلیخت اصرار زیادی ورزید و آن‌ها پس از فروش روبرت لواندوفسکی، بالاخره توانستند پیشنهاد مد نظر یوونتوس را ارائه کنند.

ماتیاس دلیخت بایرن مونیخ

دلیخت امروز در تست پزشکی بایرن مونیخ حاضر می شود

بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت, ماتیاس دلیخت
بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت, ماتیاس دلیخت

جانلوکا دی مارزیو خبرنگار ایتالیایی اسکای اسپورت دقایقی قبل در وب‌سایت شخصی خود نوشت که بایرن مونیخ برای بستن قرارداد و آوردن ماتیاس دلیخت به بوندس‌لیگا عجله دارد. پس از فروش لواندوفسکی، ژرمن‌ها با یوونتوس برای جذب مدافع هلندی به توافق شفاهی رسیدند. به‌روزرسانی‌های جدید نشان می‌دهد که قرارداد جدید، این بازیکن را به بایرن می‌آورد. مدیران باشگاه باواریایی پس از ارائه مجدد پیشنهاد خود، در این دقایق با باشگاه یوونتوس به توافق شفاهی دست یافتند. یوونتوس 70 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش پذیرفت.

بیشتر بخوانید:

ماتیاس دلیخت بایرن مونیخ

بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت, ماتیاس دلیخت
بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت, ماتیاس دلیخت

رومانو می‌گوید امشب توافق شفاهی میان بایرن مونیخ و یوونتوس برای انتقال دلیخت حاصل شد چرا که مدیران این دو تیم کل امروز برای رسیدن به توافق، در حال مذاکره بودند. آخرین پیشنهاد باواریایی‌ها که در مجموع ارزشی بیش از 80 میلیون یورو دارد، تقدیم سران یوونتوس شد و آن‌ها این پیشنهاد را پذیرفتند. دلیخت به زودی راهی مونیخ می‌شود تا پس از سپری کردن تست‌های پزشکی، قرارداد پنج ساله‌اش را با تیم جدید خود امضا کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماتیاس دلیخت بایرن مونیخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *