جام ملت های آسیا 2023 ؛ ادعای جدید برای میزبانی جام ملت‌های آسیا

جام ملت های آسیا 2023 . ادعای جدید برای میزبانی جام ملت‌های آسیا. در ادامه مطلب آسیا 2023 جام ملت ها میزبانی همراه فیگار باشید.

سایت «اسپورت» امارات مدعی شد استرالیا که پیش از این تمایلی برای میزبانی از جام ملت های آسیا به دلیل همزمانی این مسابقات با جام جهانی بانوان نداشت، وارد میدان شده و برای نامزدی اقدام کرده است.

جام ملت های آسیا 2023

ادعای جدید برای میزبانی جام ملت‌های آسیا

میزبانی جام ملت‌های آسیا, آسیا 2023 جام ملت ها میزبانی
میزبانی جام ملت‌های آسیا, آسیا 2023 جام ملت ها میزبانی

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) چهار کشور استرالیا، کره جنوبی، قطر و اندونزی برای میزبانی از مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 درخواست رسمی خود را به این کنفدراسیون ارائه کرده‌اند. فدراسیون‌های فوتبال این چهار کشور باید تا تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) مدارک لازم برای کاندیداتوری خود جهت میزبانی از این تورنمنت را به AFC ارائه کنند.

کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آینده با بررسی دقیق امکانان این کشورها، میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ را اعلام خواهد کرد ولی گفته می‌شود کره جنوبی شانس بیش‌تری برای این میزبانی دارد و باید دید در نهایت کدام کشور به عنوان چین میزبان جام ملت‌ها می‌شود. سران دولت چین شرایط مربوط به کرونا را دلیل صرف نظر از میزبانی این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جام ملت های آسیا 2023

میزبانی جام ملت‌های آسیا, آسیا 2023 جام ملت ها میزبانی
میزبانی جام ملت‌های آسیا, آسیا 2023 جام ملت ها میزبانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تصمیم در مورد میزبانی این مسابقات در زمان مناسب مشخص خواهد شد. جام ملت‌های آسیا آخرین رویداد ورزشی بین‌المللی در چین است که لغو می‌شود یا به تاخیر می‌افتد. پیش‌تر چین از میزبانی رقابت‌های یونیورسیاد ۲۰۲۲، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و بازی‌های آسیایی جوانان ۲۰۲۲ که قرار بود در این کشور برگزار شود، انصراف داده بود.

کثر رویدادهای ورزشی بین‌المللی در چین از زمان شروع همه‌گیری به تعویق افتاده یا لغو شده‌اند، به استثنای بازی‌های المپیک زمستانی که در ماه فوریه در پکن تحت کنترل‌های بهداشتی شدید برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جام ملت های آسیا 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *