مجتبی جباری سرمربی نیروی زمینی شد ؛ تنها باشگاهی که من را خواست نیروی زمینی بود!

با اعلام رسمی باشگاه نیروی زمینی مجتبی جباری بازیکن اسبق تیم استقلال هدایت این تیم را در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور بر عهده گرفت.

مجتبی جباری می‌گوید نیروی زمینی برای جذب بازیکنان مشمول لیگ برتر و لیگ یک تلاش خواهد کرد. در ادامه با خبر مربی نیروی زمینی همراه فیگار بمانید.

نیروی زمینی مجتبی جباری

مجتبی جباری نیروی زمینی

نیروی زمینی مجتبی جباری
مجتبی جباری سرمربی نیروی زمینی, مجتبی جباری نیروی زمینی, مربی نیروی زمینی

مجتبی جباری سرمربی نیروی زمینی شد

ستاره سال‌های نه‌چندان دور استقلال و تیم ملی که شب دوشنبه با حضور در برنامه فوتبال برتر و مواضعش خبرساز شده بود، امروز با حضور در دفتر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش قراردادی به‌مدت یک‌سال با این تیم به امضا رساند.

نیروی زمینی فصل گذشته یکی از تیم های حاضر در گروه الف بود که در پایان با 42 امتیاز از 26 بازی در سکوی ششم جای گرفت و این بدین معنی بود که هیچ شانسی برای صعود به لیگ یک نداشت. حالا ماموریت مجتبی جباری در این تیم هدایت سربازها از سکوی ششم به سکوی نخست و صعود به لیگ یک است. اتفاقی که نیروی زمینی بارها و بارها آنرا تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نیروی زمینی مجتبی جباری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *