قرارداد استقلال کاوه رضایی ؛ قرارداد کاوه رضایی با استقلال چگونه امضا شد؟

قرارداد استقلال کاوه رضایی . قرارداد کاوه رضایی با استقلال چگونه امضا شد؟ در ادامه مطلب کاوه رضایی قرارداد استقلال همراه فیگار باشید.

به گزارش فوتبالی، از هتل اسپیناس که محل مذاکره و عقد قرارداد بازیکنان استقلال در فصل جاری است خبر می‌رسد که توافقات کامل رضایی با استقلال حاصل شده و به زودی خبر رسمی آن قرار است منتشر شود.

قرارداد استقلال کاوه رضایی

قرارداد کاوه رضایی با استقلال چگونه امضا شد؟

قرارداد کاوه رضایی با استقلال, کاوه رضایی قرارداد استقلال
قرارداد کاوه رضایی با استقلال, کاوه رضایی قرارداد استقلال

بعد از ظهر روز گذشته بود که بعد از اعلام نتایج تست پزشکی، باشگاه استقلال قول و قرار عقد قرارداد با کاوه رضایی را با مدیران برنامه این بازیکن گذاشت. مصطفی آجورلو طبق معمول در هتل اسپیناس حضور داشت تا پس از آخرین صحبت‌ها با کاوه و دو ایجنتی که او را برای عقد قرارداد همراهی می‌کردند، پای قراردادهای چهار برگی امضا بزند. خبرنگارانی میدانی که از این موضوع مطلع شده بودند، از ساعت 9 شب مقابل هتل اسپیناس ایستاده و رفت و آمدها را زیر نظر داشتند.

هتلی که در روزهای گذشته میزبان رئیس جمهوری روسیه و هیئت پرشمار همراهش بود و تر و تمیز و مرتب محل مناسبی برای توافق با یکی از مهم‌ترین خریدهای این فصل محسوب می‌شد. حول و حوش ساعت 9 شب بود که عکاس باشگاه استقلال با نور پرتابل وارد محوطه هتل شد و از آنجا دیگر مشخص بود که عقد قرارداد با کاوه رضایی قطعی است. اما از آن زمان تا ورود کاوه به باشگاه، مدت زیادی طول کشید. کمی قبل از نیمه شب، رضایی از در پشتی و با غافلگیر کردن خبرنگاران وارد اتاقی شد که قبلا برای این موضوع در نظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید:

قرارداد استقلال کاوه رضایی

قرارداد کاوه رضایی با استقلال, کاوه رضایی قرارداد استقلال
قرارداد کاوه رضایی با استقلال, کاوه رضایی قرارداد استقلال

او در مجموع پنج فصل در تیم‌های بلژیکی بازی کرد و در مقاطعی جزو لژیونرهای موفق فوتبال ایران بود و به تناوب در ترکیب تیم ملی هم قرار گرفت و ۱۸ بازی ملی انجام داد. کاوه حالا با پیوستن به استقلال، خط حمله آبی‌پوشان را پرستاره‌تر از قبل می‌کند و در رقابت با پیمان بابایی، سجاد شهباززاده و ارسلان مطهری برای حضور در ترکیب اصلی تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قرارداد استقلال کاوه رضایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *