نقد فیلم The Girl Who Got Away (دختری که فرار کرد) ؛ یک تریلر با تعلیق اضافه

دختری که فرار کرد یک تریلر پر از تعلیق در سال 2021 است که توسط مایکل موریسی نوشته و کارگردانی شده است. با نوشتار نقد فیلم The Girl Who Got Away با ما باشید.

فیلم توجه شما را به خود جلب میکند و غالباً رمزگشایی را به بینندگان با هوشمندی خاصی واگذار می‌کند. احتمالات متعدد ممکن است از آن انتهای رها شده نشأت بگیرد. بنابراین در نوشتار نقد فیلم دختری که فرار کرد گزارشی از آنچه ما فکر میکردیم نزدیک ترین توضیح به چیزی است که کارگردان باید در ذهن داشته باشد، ارائه میشود. در ادامه با فیگار و بررسی فیلم The Girl Who Got Away همراه ما باشید.

نقد فیلم The Girl Who Got Away (دختری که فرار کرد)

یک تریلر با تعلیق اضافه

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار نقد فیلم The Girl Who Got Away خواهید خواند به شرح زیر است:

نقد فیلم The Girl Who Got Away , نقد The Girl Who Got Away
نقد فیلم The Girl Who Got Away , نقد The Girl Who Got Away

یک قاتل در حال رها شدن است، رها از اسارت درون به سمت خشونتی که شهر وحشت زده و متحجر شده را پر از تنش می‌کند. تا زمانی که نام قاتل فاش نشود، هیچ کس نمیداند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

قاتل الیزبت کالفیلد بود. از او به عنوان یک تاریخ ننگ بدنام در شهر یاد می‌شد. الیزابت که زمانی تصمیم به سرکوب نکردن دنیای روانشناختی درونی خود نداشته بود، پنج دختر را ربود و آنها را در اسارت به بازی‌های وحشتناک گرفته بود.

چهار دختر هرگز موفق نشدند فرار کنند و همانجا دفن شدند. اما نفر پنجم به نام کریستینا به نحوی فرار کرده بود. مردم از این واقعیت شگفت زده شدند و آن را کمتر از یک مداخله الهی تلقی نکردند که او از چنگال یک انسان با جامعه دیوانه وار ذهنی خود فرار کرده است. اما اکنون الیزابت کالفیلد فرار کرده و پرسنل نیروی انتظامی را در تکاپوی پیدا کردن انداخته است.

در همان زمان، او از یک مرکز به مرکز دیگر منتقل میشد. وقتی الیزبت کالفیلد برای اولین بار 20 سال قبل بازداشت شد، جری، پلیس، مسئول شهر بود. او بیشتر از هر کس دیگری درباره الیزابت میدانست. او همچنین عذاب گناه را با خود حمل میکند که نتوانسته چهار دختر را نجات دهد. به همین دلیل است که او به محض شنیدن خبر فرار الیزابت، با مرد معتمد خود، جیمی تماس میگیرد.

جیمی در اداره پلیس خدمت میکند و رابطه نزدیکی با جری دارد. او به او احترام میگذارد و در همان زمان دخترش را میدید. جیمی به خانه کریستینا میرود و همچنین او را از خطر قریب الوقوع مطلع میکند. او شروع به برقراری ارتباط با کریستینا میکند و این زمانی است که متوجه میشویم داستان به همان سادگی که به نظر میرسد نیست. توطئه های فرعی پنهانی وجود دارد و هر شخصیت اسرار خاص خود را دارند. با نوشتار نقد فیلم The Girl Who Got Away همراه ما باشید.

الیزابت چگونه از محل زندگی کریستینا مطلع بود؟

بررسی فیلم The Girl Who Got Away , نقد فیلم دختری که فرار کرد , نقد و بررسی فیلم دختری که فرار کرد
بررسی فیلم The Girl Who Got Away , نقد فیلم دختری که فرار کرد , نقد و بررسی فیلم دختری که فرار کرد

الیزابت کالفیلد شروع به کشتن افرادی میکند که با کریستینا مرتبط بودند. اما سوالی که مطرح میشود این است که چگونه او در مورد آنها مطلع شده. زیرا در 20 سال گذشته در زندان بوده است. کریستینا به جیمی میگوید که او در زندان برای او نامه مینوشت. اینکه چرا حتی میخواهید با فردی که برای شما در زندگی پر از یادآوری‌های ترس زده، وحشت‌آلود و پر از تنش و دلهره است در ارتباط باشید غیر معمول بود.

همین ماهیت بسیار پیچیده و غیر ایدئالیستی فیلم دختری که فرار کرد شما را مجذوب خود میکند، حتی اگر به طور کامل توضیح داده نشده باشد. چیزهای زیادی برای تفسیر برایشما باقی می‌ماند. جیمی نیز در این مدت دچار شک و تردید در مورد کریستینا میشود. او احساس میکند که او به نوعی درگیر است و آنطور که به نظر میرسد بی گناه نیست.

چند دختر آنجا بودند؟

پنج دختر بودند که یکی از آنها کریستینا بود. وقتی جیمی شروع به تحقیق درباره این معما میکند، یک نوار ویدیویی قدیمی از الیزابت پیدا میکند. در ویدئو، او متوجه میشود که بازتاب فردی در آینه وجود دارد. هنگامی که ویدیو بیشتر بررسی میشود نکته قابل تاملی در آن پیدا می‌شود.

به غیر از آن پنج دختر که نام آنها در پایگاه داده وجود داشت، یک نفر دیگر در خانه بوده. بنابراین ظاهراً شش دختر با الیزابت کالفیلد در خانه بودند. این باعث ایجاد لرزش در هر آنچه که به عنوان کلید اصلی تعلیق ساختار روایی فیلم دختری که فرار کرد ، میشود و پایه و اساس نظریه های تحقیقی جیمی را متزلزل میکند. همه چیز را تغییر میدهد.

یک دختر ششم

نقد فیلم The Girl Who Got Away , نقد The Girl Who Got Away , بررسی فیلم The Girl Who Got Away , نقد فیلم دختری که فرار کرد , نقد و بررسی فیلم دختری که فرار کرد
نقد فیلم The Girl Who Got Away , نقد The Girl Who Got Away

جیمی از کریستینا میپرسد که آیا او درباره شخص ششم چیزی میداند؟ کریستینا به او میگوید که در واقع این دختر دختر واقعی الیزابت بود، به نام کتی کالفیلد. هم الیزابت و هم کتی پنج دختر را ربوده بودند و در واقع، کتی مغز متفکر همه چیز بود. اما جیمی در این مرحله افشاگری دیگری میکند. او میگوید که جسد کتی کالفیلد در همان روز در حال پوسیدگی در بیابان پیدا شد.

حالا جیمی بدون شک متقاعد شده است که کریستینا کسی است که همه چیز را تنظیم میکند. به این دلیل است که او تصمیم گرفته حقایق خاصی را که برای یافتن قاتل بسیار مهم بود پنهان کند. همه شواهد نشان میدهد که کریستینا به الیزابت کمک هایی میکند که میتواند قتل ها را انجام دهد. در ادامه با نوشتار نقد فیلم The Girl Who Got Away همراه فیگار بمانید.

آیا کریستینا بودن در واقع کتی کالفیلد بود؟

بررسی فیلم The Girl Who Got Away , نقد فیلم دختری که فرار کرد , نقد و بررسی فیلم دختری که فرار کرد
بررسی فیلم The Girl Who Got Away , نقد فیلم دختری که فرار کرد , نقد و بررسی فیلم دختری که فرار کرد

در اوج ساختار روایی فیلم The Girl Who Got Away ، میبینیم که الیزابت به خانه جری میرسد. زن و او را میکشد. دختر باردار آنها، ایمی بیلی، که جیمی یک بار نیز با او رابطه داشته، با او تماس میگیرد و به او میگوید که زندگی او در خطر است. وقتی جیمی به صحنه میرسد، دیگر دیر شده است.

در همان زمان، کریستینا نیز به خانه جری میرسد. او پس از سالها برای اولین بار با الیزابت ملاقات میکند. الیزابت چیزی به کریستینا میگوید، که به نظر روشن کرد که کریستینا واقعاً کتی است. الیزابت بچه ای را که او از دختر گری، ایمی بیلی بیرون آورده بود، به او میدهد. او به کریستینا میگوید دختری که میخواست به فرزندخواندگی قبول کند همین دختر باید باشد.

در مقابل، نوزاد امی به تازگی از شکمش بیرون آورده شده است. او به کریستینا میگوید که از او تشکر کند زیرا او برای برآورده ساختن خواسته وی تلاش کرده. اما چاقویی را در شکم مادرش فرو می‌کند. به شدت او را مجروح میکند. الیزابت دوباره بلند میشود، اما این بار جیمی به او شلیک میکند.


وقتی آمبولانس می آید و نام کریستینا را می‌پرسد، او می‌گوید کتی.


کریستینا همان کسی بود که الیزابت را مجبور کرد دختران را بدزدد، همانطور که میخواست با فردی در سن و سال خود باشد. به همین دلیل الیزابت هر ساله دختری را که یک سال بزرگتر از دختر قبلی بود ربود.

این به این دلیل بود که دخترش، یعنی کتی، یک سال بزرگتر شد و او فردی هم سن و سال خود میخواست. وقتی کتی بزرگ شد، نام جدیدی را انتخاب کرد و زندگی دوگانه ای را آغاز کرد.

اما او مدام به الیزابت که مادرش است نامه مینویسد. او تمایل خود را برای فرزندخواندگی دختر ابراز میکند و الیزابت را مجبور به ارتکاب این قتل ها میکند. در پایان، وقتی ایمی کشته میشود و نوزادش به او داده میشود، ماموریت او به پایان میرسد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم The Girl Who Got Away سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *