تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست (Money Heist) ؛ چه زمانی خواهد بود؟

در نوشتار تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست (Money Heist) به بررسی فصل پنجم سریال مانی هیست می‌پردازیم. در ادامه با فیگار باشید.

فصل پنحم سریال خانه کاغذی شامل ده قسمت خواهد بود. این ده قسمت قرار است در دو زمان متفاوت منتشر شود که بخش اول فصل پنجم سریال مانی هیست به تازگی منتشر شد و حالا باید منتظر باشیم تا پنج قسمت دوم این سریال منتشر شود. ( دانلود بخش 2 فصل 5 سریال Money Heist با زیرنویس فارسی)

تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست

(Money Heist)

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist (باهوش‌ترین شخصیت‌های سریال مانی هیست) هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

خلاصه‌ای که از فصل آخر سریال مانی هیست منتشر شده، همه را هیجان زده نموده است. براساس آنچه نتفلیکس درباره فصل پنجم سریال Money Heist منتشر کرده است، گروه پروفسور در موقعیت دشواری قرار گرفته‌اند، که راه فرار از آن دشوار به نظر می‌رسد. شاید برای اولین بار تاکنون، پروفسور واقعا راه فراری ندارد. حدود صد ساعت است که اعضای باند، در بانک مرکزی اسپانیا گیر افتاده‌اند.

پنج قسمت اول در تاریخ سه سپتامبر مصادف با ۱۲ شهریور، و پنج قسمت آخر در سه دسامبر یعنی ۱۲ آذر، از طریق شبکه اینترنتی Netflix منتشر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

در این سریال شخصیت ها از چندین زاویه نشان داده میشوند تا تعصبات مخرب بینندگان را بشکنند و آنها را علاقه مند کنند. شرور اصلی، “پروفسور”، به عنوان یک مرد منفعل کاریزماتیک تصور میشد که میتواند سارقان را ترغیب کند تا او را دنبال کنند و با مقاومت سارقان در برابر بانک های قدرتمند و توزیع نابرابر پول در جهان همدردی کنند.


بیشتر بخوانید: نقد بخش اول فصل 5 سریال Money Heist


در واقع سریال خانه کاغذی (La Casa De Papel) میزبان شخصیت‌های رنگارنگ و هوشمندانه است، آن‌ها پر از نقص و اعتقادات باورپذیری هستند که بعد اضافی به شخصیت ها میدهد که در بسیاری از سریال‌های دیگر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

در خلاصه داستان آمده است که: “پایان بزرگ‌ترین سرقت تاریخ در حال نزدیک شدن است، و آنچه که به عنوان سرقت آغاز گشت، به جنگ تبدیل خواهد شد.” در فصل پنجم سریال Money Heist نتیجه گیر افتادن پروفسور و حمله ارتش را مشاهده خواهیم کرد.

تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست

تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست , بخش دوم سریال مانی هیست فصل ۵ , فصل ۵ سریال مانی هیست , ۵ قسمت دوم فصل پنجم مانی هیست
تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست , بخش دوم سریال مانی هیست فصل ۵ , فصل ۵ سریال مانی هیست , ۵ قسمت دوم فصل پنجم مانی هیست

از ویژگی‌هایی که این سریال را توانست جهانی کند نام رمز سارقان بود که بر اساس شهرها در فصل اول به طور تصادفی انتخاب شد. و نکته بعد هویت سالوادور دالی به به عنوانی نمادی از هویت آن‌ها در جامعه، به عنوان طرح ماسک سارقین انتخاب شد. از طرفی دون کیشوت به عنوان یک طرح ماسک جایگزین در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در حالی که ژانر Heist معمولاً با تمرکز منطقی مردانه آنگلوساکسونی روایت میشود، La Casa de Papel داستان Heist را از منظر یک زن (توکیو)، تزریق می‌کند. بنابراین، پویایی های عاطفی مانند اشتیاق و انگیزه دوستی، احساسات و عشق جرم کامل استراتژیک را برای تنش بیشتر متعادل میکند. یکی از ویژگی‌های سریال مانی هیست فلاش بکی هست که در طول ساختار روایت اتفاق می‌افتد. در ادامه با نوشتار تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:


دانلود فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist) با زیرنویس فارسی


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


15 thoughts on “تاریخ انتشار بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست (Money Heist) ؛ چه زمانی خواهد بود؟

  1. این کارتون بسیار نا درست و وقت تلف کنیه. از اول هزار بار نوشتید تاریخ انتشار فصل دوم را در متن بخوانید ، پشت هم تا پایین هی نوشتید تاریخ انشتار تاریخ انتشار… وقتم هدر رفت و آخرشم فقط چیز های بی معنی رو توضیح دادید. اگر هنوز منتشر نشده که کی میاد و شما هم قطعا نمیدونید، سر تیتری رو که مطلبش توی سایت نیست نذارید. اینهمه تبلیغی که توی سایت هست باید در عوض خدمتی باشه که نیست ! هر چند شما تنها نیستید و این متود همه ی خبر رسانی هاست ولی من برای زمانم بی نهایت ارزش قائلم و اومدم اینو بنویسم که منفعل نبوده باشم. متاسفم براتون.

    1. درود بر شما همراه عزیز سایت فیگار. این خبر پر از لینک مرتبط با سریال (کارتن نیست) مانی هیست یا مانی هایست یا خانه کاغذی هست که می‌تونید علاوه بر خوندن مقاله‌هایی چون بهترین سریال های شبیه به این سریال و نقد بخش اول فصل 5 سریال Money Heist، خط آخر این مطلب خبری رو بخونید تا متوجه تاریخ انتشار بخش دوم این سریال باشید. ما اومدیم به شما خدمت کنیم. ما اومدیم که شما تلاشتون رو بیشتر کنیدتا تا انتهای هر نوشتاری رو با دقت بخونید و بعد اگر نقدی داشتید ما با دیده ی منت پذیرا باشیم. اما نقدی که وارد باشه. باز هم از نظری که دادید بسیار سپاسگزار هستیم.

      1. احمق جان ملت اومدن دنبال مانی هیست نه شبیه مانی هیست!هنوز اینو نمیتونی بفهمی واقعا؟
        این همه لینک پشت لینک با مطالب بدردنخور
        تبلیغات الکی از سایت های گرانفروشی مثل پارتینه که من خودم ازشون خرید داشتم ولی با اجبار
        سایت رو تعطیل کنید برید دنبال کار حلال
        به خدا اینجوری کمتر مدیون میشین

        1. کاش قبل از اینکه جواب کامنت قبلیتون رو بدم این کامنتتون رو میخوندم…

          “احمق” واژه ی مناسبی برای انتقاد کردن نیست… اما ممنونم از توجهتون.

      1. دوست عزیز درود بر شما. این سایت تحلیلی و خبری است. نمی‌تونیم توی یک مطلب فقط یک عدد به عنوان تاریخ انتشار بذاریم و السلام. مخاطبای سایت ما دوست دارن علاوه بر اخبار انتشار یک سریال از چند و چون ماجرا و ساختار روایی اون سریال با خبر بشن و کلی لینک مطلب رو مطالعه کنن تا با آگاهی بیشتر به دیدن این سریال برن. شمایی که فقط به عدد تاریخ انتشار علاقه داری، حتما و قطعا سایت دیگه‌ای رو باید انتخاب کنی. در هر صورت ممنونم از توجهت و تایید نظراتی که به هیچ وجه ربطی به سایت ما و مطلب ما نداره. با تشکر از شما.

  2. داستان سرایی را بگذارید در بخش معرفی یا نقد؛ اینجا آمده ایم تا خبری را بخوانیم که جوابش کلا یک تاریخ است و با بخش مختصر معرفی نهایتا بشود یک پاراگراف ۵ خطی! نه این شکلی که الان هست
    اصلاح بفرمائید و بخش های مختلف را در هم نیامیزید؛ اگر مطلبی هم مرتبط بود در بخش مرتبط ها قرار بدید.
    سپاس.

    1. درود بر شما دوست عزیز.

      کاش ما هم درک میکردیم که چطور شما به این نتیجه رسیدید که باید سایت فیگارو بلاک کنید… سطح و ضاعقه خودتون رو ببرید بالا و کمی مطالعه پیشه ی زیستتون بکنید دوست عزیزم.

      موفق باشید.

      1. آقای محبی احساس میکنم شما دوست دارید مهم باشید!

        ولی با این راه اشتباه و ناراحت شدنتون از انتقادات واقعی و به جا،پیشرفت نمیکنید که هیچ!سقوط هم میکنید!

        صفحه ای ایجاد کردید درباره تاریخ انتشار!ولی وقتی وارد صفحه میشیم چیزی جز تبلیغات بیخود و پی در پی و متون بدرد نخور نیست!
        این روش کار یک مدیر نیست!

        شما فکر میکنید کسانی که دنبال فصل پنجم این سریال آمدند،داستان فیلم رو نمیدونن؟؟؟

        واقعا متاسفم براتون اگر فیلم رو از وسط میرین ببینین و کاری به قبلش ندارید!

        کافر همه را به کیش خود پندارد خخخ

        1. خیلی خوشحالم که از ما انتقاد میکنید و بسیار افتخار میکنم که با من در رابطه با بهینه شدن مطالب سایت وارد دیالوگ میشید…
          باید بگم که سایت فیگار، تمام تلاششو داره میکنه برای تحلیلی بودن و تفسیری بودن… برای همین استراتژی مبنی بر این شده که سعی کنیم کنار دونستن یک عدد برای تاریخ انتشار، از ابعاد مختلف در رابطه با اون فیلم و سریال آگاه بشید…

          باز هم بهش فکر میکنیم… ممنونم از انتقادتون.

  3. بخش اول فصل پنجم سریال سرقت پول به نظرم مثل فصلهای قبلش نبود . به نظر میرسد با پایان یافتن سریال در فصل چهارم و به سادگی دستگیر شدن پروفسور ، بینندگان از سازندگانش انتظار بیشتری داشتند و در فصل پنجم میخواستند به درخواست بینندگان سریال پاسخ بدهند اما خیلی ساده و در یک عملیات اکثر مهره های مهم سریال کشته شدند . احتمالا قصد دارند در فصل پنجم همه ی بازیگران که در بانک هستند را بدون اب وتاب خاصی به کشتن بدهند ولی اینطور اگه بشود واقعا ثابت میشه که کارگردان فقط قصد داشته تمامش کند تا بداموزی نداشته باشد .

  4. دوستان ببینید اگه ادمین سایت یا محتوا نویس سایت بیاد فقط یک پاراگراف بزاره ، وقتی شما سرچ میکنید تاریخ انتشار مانی هیست سایت فیگار بالا نمیاد. این موضاعات در حد بالاتر هست و مخاطبایی که بحث سئو رو نمیدونن نمیتونن درک کنن که چرا متن طولانیه و بدون علم میان انتقادی میکنن که متوجه اون نیستن.

    با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *