ترسناک ترین سریال های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

ترسناک ترین سریال های 2023، از پرطرفدارترین موضوعات در سال 2023 است. با ما همراه باشید تا به بهترین سریال های ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید بپردازیم.

ترسناک ترین سریال های 2023

سریال فوق ترسناک جدید و هیجان‌انگیز آینده 2023، مطمئناً آدرنالین شما را بالا می‌برند. بهترین سریال های جدید ترسناک در سال 2023 و آینده، از داستان‌های خوش ساختِ ماوراءالطبیعه گرفته تا نمایش‌های اکشن تپنده و همچنین اقتباس‌های مشهوری که داستان‌های آنها بر روی کتاب است را به نمایش می‌گذارند. برخی از جدیدترین سریال های ترسناک 2023 را در فهرست قرار دادیم که به احتمال زیاد در سال آینده منتشر خواهند شد.

سال 2023، یکی از سال‌های خوبی برای طرفداران ژانر وحشت است که می‌توانند تصاویر وحشتناک زیادی را در شبکه‌ی متفاوت تماشا کنند. بهترین سریال های ترسناک در سال 2023 ، متشکل شدند از هیجان انگیزترین سریال‌هایی که می‌توان گفت فصل آخرشان می‌باشد و حتی سریال‌های مورد انتظاری که دنیای جدیدی را شروع می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

500 فیلم ترسناک در دسته‌بندی ژانرهای مختلف که باید ببینید

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های ترسناک 2023

بهترین سریال های ترسناک 2023
بهترین سریال های ترسناک 2023

با تبدیل شدن بیشتر بازی‌های ویدئویی به برنامه‌های تلویزیونی، The Last of Us یکی از بازی‌های ویدیویی مورد تحسین منتقدان بود که حالا در قالب سریالی ترسناک و بقا، از شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد.

ژانر ترسناک همیشه یکی از محبوب‌ترین ژانرها برای ساخت یک سریال تلویزیونی محسوب می‌شود. این ژانر که محبوبیت بسیار زیادی در میان طرفداران سریال‌های تلویزیونی دارد، در طول زمان پیشرفت‌های چشمگیری داشته است؛ پیشرفت‌هایی که درکنار جنبه‌ی کمی آن جنبه‌ کیفی این ژانر را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

فیلم های ترسناک و سریال‌های این ژانر با جسارت بسیار زیادی که از خود نشان می‌دهند، جزوی جدانشدنی از جامعه‌ سریال‌های تلویزیونی به‌شمار می‌روند. اگر می‌خواهید یک سریال خاص و غیرمعمول را تماشا کنید که داستان آن خیلی کلیشه‌ای نباشد، از این دسته از سریال‌های تلویزیونی بسیار لذت خواهید برد.

صحنه‌های ترسناک، لحظات دلهره‌آور و نبردهای بعضا خونین این سریال‌ها به‌سختی از حافظه‌ بینندگان آن پاک خواهند شد. در ژانر وحشت در سال‌های گذشته به‌قدری فیلم و سریال با کیفیت بالا تولید شده است که برای معرفی بهترین‌های این ژانر بدون شک یک مقاله کافی نخواهد بود. این ژانر در سال‌های گذشته نه‌تنها کیفیت خود را حفظ کرده است بلکه شاهد تنوع بسیاری در فیلم‌ها و سریال‌های این ژانر بوده‌ایم؛ از ترس‌های روانی تا سلاخی کردن یک انسان.

در نهایت بهترین سریال ترسناک امسال ، مملو از این نمایش‌های عجیب و جذاب و پرشور هستند که می‌توانند آدرنالین خونتان را بالا ببرند.  با بهترین سریال های ترسناک 2023 همراه باشید.

بهترین سریال‌های ترسناک تاریخ سینما

بهترین سریال‌های ترسناک +Paramount

Alien

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین سریال های ترسناک معمایی 2023
  • کارگردان : نامشخص
  • بازیگران : نامشخص
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : FX

به گزارش وبسایت ورایتی، سریالی بر اساس دنیای فیلم‌های ترسناک و علمی تخیلی بیگانه منتشر خواهد شد که رسماً از سوی شبکه‌ی FX راه‌اندازی می‌شود. این اعلامیه، در روز پنجشنبه، توسط جان لندگراف، رئیس FX به عنوان بخشی از ارائه روز سرمایه‌گذاری جدیدش از دیزنی اعلام شد.

هنوز اطلاعات زیادی از این بهترین سریال ترسناک 2023 در دسترس نیست، اما ریدلی اسکات، مغز متفکر فرانچایز اصلی بیگانه در حال مذاکره است که این سریال را بر عهده بگیرد. این اولین داستان در مجموعه Alien است که روی زمین اتفاق خواهد افتاد.

ترلیر سریال به محض انتشار بروزرسانی خواهد شد.

The Fall of the House of Usher

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین سریال های ترسناک 2023
  • کارگردان : مایک فلاناگان
  • بازیگران : ویلا فیتزجرالد، روث کاد، کارلا گوگینو
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : Netflix

سریال جدید مایک فلاناگان، درباره‌ی مردی می‌باشد که به دیدار دوست دوران کودکی خود یعنی رودریک آشر دعوت شده است. آشر به تدریج روشن می‌کند به حقایقی که درباره‌ی خواهرش وجود دارد را فاش می‌کند و این مینی سریال، داستان رازهای آشر می‌باشد.

فرانک لانگلا، در ابتدا برای نقش رودریک آشر انتخاب شد، اما او از سریال اخراج شد و پس از تحقیقات درباره‌ی اتهامات آزار و اذیت یک دختر 16 ساله، نقش او، به بروس گرین‌وود تغییر یافت. این سریال، در تاریخ نامشخصی در سال 2023، از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد.

تریلر سریال The Fall of the House of Usher

The Last of Us

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین سریال های ترسناک 2023
  • کارگردانان : نیل دراکمن، کریگ مازین
  • بازیگران : پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا
  • تاریخ پخش : 15 ژانویه 2023
  • شبکه : HBO Max

جوئل و الی، دو فرد هستند که به طریق سختی زندگی می‌کنند و به صورت اتفاقی، با یکدیگر برخورد می‌کنند، مجبور می‌شوند با شرایط وحشیانه‌ی آخرالزمانی و قاتلانی بی‌رحم،  در سفری در سراسر آمریکای پس از همه‌گیری یک ویروس، بقا را به‌دست بیاورند و زنده بمانند.

20 سال پس از نابودی تمدن مدرن، جوئل، یک بازمانده سرسخت، استخدام می شود تا الی، دختری 14 ساله را از یک منطقه قرنطینه‌ی ظالمانه خارج کند. کاری که به عنوان یک کار کوچک شروع می‌شود و به زودی، به یک سفر دلخراش کننده وحشیانه تبدیل می‌شود؛ زیرا هر دو باید ایالات متحده را طی کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته به همدیگر هستند. این سریال، با اقتباسی بر روی یک بازی ویدئویی دو قسمتی ساخته شده که بدون شک جزو بهترین سریال های ترسناک سال 2023 می‌باشد.

ترلیر سریال The Last of Us

فصل اول سریال در متاکریتیک امتیاز ۸۴ را به دست آورده است، که تا اینجا خبر از یک اقتباس بسیار موفق می‌دهد. برخی از منتقدان این سریال را بهترین اقتباس تلویزیونی تاریخ از یک بازی ویدیویی می‌دانند و از بازیگری پدرو پاسکال و بلا رمزی بسیار تمجید کرده‌اند. همچنین به گفته یکی از منتقدان، برخی از صحنه‌های سریال تماما همانند بازی بازسازی شده‌اند و برخی دیگر تفاوت‌های مهمی با منبع اقتباس دارند.

Anne Rice’s Mayfair Witches

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین سریال های ترسناک 2023
  • کارگردان : نامشخص
  • بازیگران : الکساندر داداریو، جک هیوستون
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : AMC

این سریال، بر روی یک جراح مغز و اعصاب جوان بصری تمرکز می‌کند که متوجه می‌شود که او وارث خانواده‌ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت‌های تازه کشف شده‌اش دست و پنجه نرم می‌کند، باید با حضور شومی که خانواده‌اش را برای نسل‌ها آزار و اذیت کرده، مبارزه کند.

شبکه‌ی AMC، که در ساخت فیلم‌های ترسناک، زیاد تمرکز نکرده، چندی پیش، با عرضه‌ی تریلری جذاب و زیبا، از سریال ترسناک جدید امسال خودش رونمایی کرد که توسط الکساندر داداریو و جک هیوستون هنرنمایی می‌شود و فضایی فانتزی و مملو از جادوگری دارد و بهترین سریال های ترسناک 2023 تبدیل بشود.

ترلیر سریال Anne Rice’s Mayfair Witches

The Wicker Man

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین سریال های ترسناک سال 2023
  • کارگردان : نامشخص
  • بازیگران : نامشخص
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : BBC

مرد حصیری، نام یک فیلم جذاب و ترسناک است که در سال 1973 ساخته شده و یک بازسازی ضعیف در سال 2007 نیز از آن بیرون آمده که درباره‌ی تلاش یک کلانتر، برای پیدا کردن دختری جوان در جزیره ای گمشده است. شبکه‌ی BBC، طی یک اعلامیه اعلام کرد که سریال این فیلم جذاب را خواهد ساخت و این دنیا را گسترشش می‌دهد. اطلاعات زیادی از این مجموعه در دسترس نیست، اما به احتمال خیلی زیاد، شبکه‌ی BBC، در سال جدید، تاریخ انتشار این سریال رونمایی خواهد کرد.

ترلیر سریال به محض انتشار بروزرسانی خواهد شد.

Wolf Pack

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین سریالهای ترسناک 2023
  • کارگردان : سارا میشل گلار
  • بازیگران : امی پیتز، استلا اسمیت، جیمز مارتینز
  • تاریخ پخش : 26 ژانویه
  • شبکه : Paramount+

این سریال، درباره‌ی دو نوجوان است که در آتش سوزی گرفتار و توسط موجودی ماوراءالطبیعه زخمی می‌شوند. پس از آن، آنها متوجه می‌شوند که گرگینه هستند، و پیوند شدیدی با هم ایجاد می‌کنند. آن دو با همدیگر متحد می‌شوند و با دو نوجوان دیگر را می‌بینند که شانزده سال پیش، با آتش سوزی عجیب و غریب اتفاق مشابهی را تجربه کردند.

حضور سارا میشل گلار، در این مجموعه، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان نمادین است و او یکی از کسانی می‌باشد بافت فیلم‌های خون آشامی را در دست دارد و به عنوان یکی از قوی‌ترین تأثیراتش بر گرگینه در سینما یاد می‌شود و این نوید برای هواداران ترسناک است که می‌توانند بهترین سریال های ترسناک 2023 را تماشا کنند.

ترلیر سریال Wolf Pack

The Walking Dead: Dead City

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین سریال های ترسناک 2023
  • کارگردان : نامشخص
  • بازیگران : لاورا کوهن، جفری دین مورگان
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : AMC

مگی و نیگان، به منهتن پسا آخرالزمانی سفر می‌کنند که مدت‌ها پیش، از سرزمین اصلی جدا شده بود. شهر در حال فروپاشی، و مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت تبدیل کرده‌اند تا بهترین سریال های ترسناک 2023 را تماشا کنید.

شبکه‌ی AMC، نشان داده که در سال جدید، سریال ترسناک جدید امسال را به بهترین شکل منتشر کند و تا به امروز نیز نشان داده که سرمایه‌ی هنگفتی را خرج اسپین آف‌ها و پریکوئل‌های محبوب‌ترین مجموعه‌ی خود، یعنی مردگان متحرک کرد است و حالا در سال 2023، شاهد یکی از برترین و جذاب‌ترین اسپین‌آف‌های این مجموعه خواهیم بود که به نیگان می‌پردازد.

ترلیر سریال The Walking Dead: Dead City

Junji Ito Maniac: Japanese Tales Of The Macabre

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
جدیدترین سریال های ترسناک 2023
  • کارگردان : نامشخص
  • بازیگران : تاکاهیرو ساکوری، یوکو هیکاسا، هیساکو کانموتو
  • تاریخ پخش : 19 ژانویه 2023
  • شبکه : Netflix

سال 2023، شبکه‌ی سرویس استریم نتفلیکس، از سریال هیجانی ترسناک 2023 و تنها انیمه‌ی ترسناکش در سال آینده رونمایی خواهد کرد که تاکنون اطلاعات زیادی به دست نیامده، اما این شبکه اعلام کرده که 19 ژانویه، طرفداران و عاشقان انیمه را غافلگیر خواهد کرد. این انیمه، داستانی بر اساس داستان‌های ترسناک معروف جونجی ایتو را به تصویر می‌کشد که مانگاهای ترسناک متعددی نیز دارد.

ترلیر سریال به محض انتشار بروزرسانی خواهد شد.

Alice in Borderland

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
سریال فوق ترسناک جدید
  • کارگردان : تارو کاوازو
  • بازیگران : تنکو یاماکازی، تائو تسوچیا، نیجیرو موراکامی
  • تاریخ پخش : 2 ژانویه 2023
  • شبکه : Netflix

هدیه‌ی کریسمس و یکی از جدیدترین سریال های هیجانی ترسناک که فصل اول آن در سال 2020 منتشر شد و داستانی شبیه به مجموعه‌ی کره‌ای Squid Game دارد. در این مجموعه، آریسو مردی است که پول و شانس زیادی ندارد. او در حال حاضر نیز بیکار است. یک روز نوری کور کننده او را فرا می‌گیرد که در عواقب آن، شهر توکیو، همه‌ی ساکنانش را از دست داده است. او متوجه می‌شود که این یک بازی خطرناک و بالقوه کشنده برای بقا است که اکنون آنها مجبور به شرکت در آن هستند.

فصل اول این سریال، در 8 قسمت هیجان‌انگیز دنبال شد و حالا شبکه‌ی نتفلیکس، فصل دوم این سریال را برای 22 دسامبر 2022 برنامه‌ریزی کرده. در نهایت این سریال 22 دسامبر برای ژاپن، و 2 ژانویه، برای مردم سرتاسر جهان، منتشر می‌شود.

ترلیر سریال Alice in Borderland

Love Death and Robots

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
جدیدترین سریال های هیجانی ترسناک
  • کارگردان : تیم میلر
  • بازیگران : فرد تاتسکوری، اسکات وایت، نالون نورث
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : Netflix

تیم میلر و شبکه‌ی نتفلیکس، از یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی ترسناک خود، در سال 2019 رونمایی کردند که مجموعه‌ای از انیمیشن‌های کوتاهی بود که به زندگی انسان در آینده‌ی پیشرفته‌ی دیجیتالی به رخ می‌کشد. از سال 2019، تا همین امسال، این سریال بالای 35 قسمت و سه فصل را منتشر کرده است.

ماه پیش بود که شبکه‌ی نتفلیکس، خبر از تمدید فصل چهارم این سریال و پخشش در تابستان 2023 را داد و تمامی هواداران این ژانر را خوشحال و کرد و به گفته‌ی تیم میلر، ما یکی از بهترین سریال های ترسناک معمایی 2023 را شاهد خواهیم بود.

ترلیر سریال به محض انتشار بروزرسانی خواهد شد.

Yellowjackets (فصل دوم)

  • تاریخ اکران: 24 مارچ (۴ فروردین ١۴٠٢)

تیمی متشکل از بازیکنان فوتبال دختر دبیرستانی با استعداد که به بازماندگان (غیر) خوش شانس یک سقوط هواپیما در عمق بیابان انتاریو تبدیل می‌شوند. به عبارت دیگر، سریال ژاکت زردها داستان حماسی یک تیم از دختران فوتبالیست و دبیرستانی فوق‌العاده بااستعداد و ماهر را نشان می‌دهد که در طی اتفاق وحشتناکی در شرایط بسیار سختی گیر می‌کنند. اینطور گفته شده که داستان این سریال، براساس رویدادهای واقعی نوشته شده است.

منبع الهام داستان این سریال، پرواز شماره ۵۷۱ نیروی هوایی اروگوئه است که در سال ۱۹۷۲ رخ داده بود؛ یکی از بحث برانگیزترین حوادث هوایی رخ داده بر فراز کوه‌های آند است. در این پرواز ۴۵ سرنشین حضور داشتند که در روز ۱۳ اکتبر به‌طرز وحشتناکی سقوط کردند.

از میان این ۴۵ نفر تنها ۱۶ نفر زنده ماندند که ۲ ماه و ۱۰ روز بعد از سقوط، پیدا شدند و نجات پیدا کردند. بیش از یک چهارم مسافران در همان لحظات اولیه سقوط جان خود را از دست دادند و سایر هم از سرما، گرسنگی و آسیب‌هایی که به آن‌ها وارد شده بود جان خود را از دست دادند.

این اتفاق وحشتناک، رویداد محوری و مرکزی این مجموعه بود؛ سریالی که توسط اشلی لایل و بارت نیکرسون ساخته شده است. بخش‌هایی از سریال در دوران نوجوانی شخصیت‌ها می‌چرخد و بخش‌های دیگر دوران بزرگسالی آن‌ها را نشان می‌دهد؛ یعنی چندین سال بعد از تجربه آن اتفاق وحشتناک.

تیزر این سریال را ببینید:

 

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

ترسناک ترین سریال های 2023


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *