تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو ؛ 10 لحظه شوکه آور و وحشتناک در ناروتو

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو یکی از دلایل محبوبیت این انیمه است. در ادامه به معرفی دارک ترین لحظات انیمه ناروتو می‌پردازیم.

ناروتو با تمام اکشن، ماجراجویی و طنزش، یک انیمه نسبتا تاریک است که جنگ، مرگ، خیانت، فریب و بسیاری از موضوعات سنگین دیگر را بررسی می‌کند. از ابتدا تا پایان، ناروتو مملو از لحظات تاریکی است که به موضوعاتی مانند درد و رنج جنگ و سختی‌هایی می‌پردازد که پس از پایان جنگ باید با آنها مقابله کرد.

خالق مجموعه، ماساشی کیشیموتو، این مضامین تیره‌تر را با ادغام شدید آنها در داستان از طریق گذشته و انگیزه‌های شخصیت، هوشمندانه بررسی می‌کند. با این حال، با در نظر گرفتن همه چیز، برخی از لحظات تاریک‌تر و ناراحت کننده‌تر از دیگران هستند.

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو

تاریک ترین لحظه ناروتو

شما می‌توانید فهرست تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو

به همین دلیل می‌باشد که ما می‌خواهیم در مقاله دارک ترین لحظات انیمه ناروتو به بررسی تعدادی از وحشتناک ترین لحظات انیمه Naruto بپردازیم تا نگاهی دقیق‌تر به برخی از این سکانس‌های تاریک و مهم که بر داستان تاثیر زیادی داشته‌اند بیاندازیم. پس در ادامه نوشتار وحشتناک ترین لحظات انیمه Naruto همراه ما بمانید تا با تاریک ترین لحظه ناروتو آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

به دنیا آمدن ناروتو

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
به دنیا آمدن ناروتو

این اولین موقعیت آزاردهنده برای داستان ناروتو است و تعصب و تبعیضی را که جینچوریکی تحمل می‌کند، ایجاد می‌کند. جینچوریکی‌ها انسان هایی هستند که به عنوان میزبان بخش‌هایی از هیولای ده دم، هیولایی خشن و عظیم که در زمان های قدیم جهان را به وحشت می‌انداخت، انتخاب شده‌اند.

مانند ناروتو، دیگر جینچوریکی‌های جهان نینجا اغلب در کودکی انتخاب می‌شدند و هیچ حرفی در تصمیم‌گیری برای میزبانی آنها نداشتند. مشکل اینجاست که جینچوریکی شدن پاداش نیست. در عوض، این یک نفرین است. جینچوریکی‌ها به‌عنوان تجسم واقعی هیولایی که باعث درد و رنج زیادی شد، منفور هستند.

شکنجه ساسکه توسط ایتاچی

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
شکنجه ساسکه توسط ایتاچی

طرفداران ناروتو می دانند که چگونه کشتار اوچیها توسط ایتاچی، ساسکه را مصمم به تبدیل شدن به قوی‌ترین نینجا ممکن کرد و به ناچار او را در مسیری غم انگیز در زندگی سوق داد. بنابراین، با توجه به حساسیت ساسکه به موقعیت، زمانی که ایتاچی، در ناروتو، سوکویومی را فعال می‌کند و ساسوکه را مجبور می‌کند تا مرگ والدین و قبیله‌شان را دوباره زنده کند، بسیار نگران‌کننده است.

مرگ رین

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
مرگ رین

فریب دادن یک موضوع رایج در ناروتو است و یکی از شوکه‌کننده‌ترین نمونه‌های آن، فریب دادن اوبیتو توسط مادرا بود. مادارا با تبدیل کردن رین به یک جینچوریکی باعث کشته شدن رین توسط کاکاشی شد. این لحظه‌ای اتفاق افتاد که اوبیتو از غار مادارا بیرون می‌اید و این لحظه دردناک را مشاهده می‌کند. این صحنه یکی از تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو بود.

دلیل واقعی قتل عام اوچیها

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
دلیل واقعی قتل عام اوچیها

ساسکه در بیشتر عمرش معتقد بود که برادرش یک قاتل بود و تمام خانواده‌اش را کشت چون او فردی شرور بود. با این حال، در ناروتو پس از مرگ ایتاچی، اوبیتو در لباس توبی، دلیل واقعی اقدامات ایتاچی در ناروتو را به او اطلاع داد، یعنی تعصب دیرینه علیه اوچیها و دسیسه‌های دانزو که ایتاچی را مجبور به کشتن خانواده خود کرد.

در آن لحظه، ساسکه متوجه شد که تقریباً تمام زندگی خود را از زمان مرگ خانواده‌اش تلف کرده است و به اشتباه از برادرش تنفر زیادی داشته است. علاوه بر این، این اتفاق بلافاصله نفرت ساخته شده او را تغییر داد و آن را به سمت حذف روستای کونوها سوق داد.

خیانت مادارا

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
خیانت مادارا

در داستانی که خیانت‌ها امری عادی است، شاید نگران کننده ترین آن خیانت مادارا به هدفی بود که با هاشیراما به اشتراک گذاشت. هر دو بارها با یکدیگر جنگیده بودند، اما به جای افزایش شدت، انزجار مشترک از جنگ و درد بیهوده آن ایجاد شد.

در نهایت، پس از اینکه آنها رهبران قبیله خود شدند، تصمیم گرفتند اختلافات خود را کنار بگذارند و به عنوان یکی به یکدیگر بپیوندند. این قرارداد بود که منجر به تأسیس دهکده کونوها شد. متأسفانه، محبوبیت هاشیراما در روستاها باعث شد تا مادارا راه اشتباهی را ایجاد کند تا اینکه در نهایت او تصمیم به تجدید خشونت و بی اعتمادی بین خانواده‌ها گرفت.

بیشتر بخوانید:

شوکه وار ترین خیانت ها در انیمه

آزمایشات اوروچیمارو

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
آزمایشات اوروچیمارو

در حالی که زمانی یکی از اعضای سطح بالای نخبگان کونوها بود، چرخش اوروچیمارو به سمت “سمت تاریک” یکی از تاریک ترین لحظات در گذشته ناروتو بود. با این حال، حتی نگران کننده تر از انتخاب او برای رها کردن زندگی خود به عنوان یک نینجا کونوها و در اصل تبدیل شدن به یک تروریست، ربودن صدها کودک و آزمایش روی آنها برای رسیدن به جاودانگی است.

این نه تنها نشان می‌دهد که کودک بودن در دنیای نینجا چقدر سخت بوده است، روندی که در سراسر حماسه و نسل بعدی ادامه می‌یابد، بلکه هنگام در نظر گرفتن برخی از نتایج آزمایش‌های اوروچیمارو و تأثیرات آن، لحظه‌ای وحشتناک را نیز نشان می‌دهد. در واقع، در حالی که ساسوکه به صورت فیزیکی ربوده نشده بود، او را فریب و آراسته کرد تا برای شکوه اوروچیمارو قربانی شود. استفاده از کودکان در این ظرفیت بدون توجه به هدف، یک تجارت کثیف است.

حمله ساسکه به کارین

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
حمله ساسکه به کارین

دانزو پس از اینکه توسط یک ساسوکه که به قصد انتقام خم شده بود بر او مانور داد و از او دور شد، کارین را می‌گیرد و تهدید می‌کند که اگر ساسکه تسلیم نشود، او را خواهد کشت. ساسکه بدون تردید به جلو رفت و از طریق کارین به دانزو ضربه زد و کارین را به شدت مجروح کرد و در عین حال اظهار داشت که تلاش برای دستگیر شدن او بی فایده شده است.

در حالی که این صحنه بدون توجه به ارتباط بین کارین و ساسکه، صحنه تاریکی بود، اما با این واقعیت که کارین نه تنها ساسکه را دوست داشت، بلکه یکی از زیردستان مورد اعتماد او در تیم تاکا بود که به طور مداوم او را عظیم و بی قید و شرط نشان می‌داد، بیشتر شد. حمایت از رهبرش خارج از این واقعیت که او یکی از اعضای اصلی تیمش را به دلیل اینکه خیلی قصد کشتن دانزو را داشت، این واقعیت بود که به نظر می رسید او در واقع از کشتن مضاعف لذت می‌برد.

مرگ جیرایا

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
مرگ جیرایا

پین که نام اصلی او ناگاتو است، یکی از سه یتیمی بود که جیرایا، اوروچیمارو و تسوناده پیدا کردند. جیرایا به جای اینکه آنها را به شرایطشان رها کند، آنها را زیر بال خود گرفت و راه‌های نینجا را به آنها آموزش داد. آنها به خودی خود به نینجاهای شایسته تبدیل می شدند.

با این حال، به دلیل دسیسه‌های مادارا اوچیها که رینگان خود را در کودکی به ناگاتو پیوند زد، ناگاتو تحت تأثیر او قرار گرفت، فاسد شد و به این باور رسید که خشونت کلید برقراری صلحی است که او همیشه آرزوی دستیابی به آن را داشت. جیرایا برای جاسوسی از برنامه های سازمان پین، آکاتسوکی فرستاده شد، اما توسط پین کشف شد و مورد حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه

حمله ساسکه به ساکورا

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
حمله ساسکه به ساکورا

رابطه ساسکه و ساکورا در ناروتو یکی از پیچیده‌ترین رابطه‌های داستان است. علیرغم تحقیر مداوم ساسکه، عشق ساکورا به او نه تنها هرگز کم نشد، بلکه بیشتر شد. بیش از چند بار ساکورا تمام تلاش خود را کرد تا ساسکه را در بهترین مکان برای زنده ماندن و موفقیت قرار دهد.

با این حال، با وجود احساس بی‌نظیری که نسبت به او داشت، ساسکه همچنان به احساسات خود شک داشت و به او دستور داد تا با کشتن کارین آن را ثابت کند. به طرز شگفت انگیزی، او موافقت می‌کند که این کار را انجام دهد، اما وقتی کمی تردید می‌کند، ساسکه برای کشتن ساکورا حرکت می‌کند و تنها با مداخله معلم سابقش کاکاشی متوقف می‌شود.

مبارزه ناروتو و ساسکه

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو
مبارزه ناروتو و ساسکه

تاریک ترین لحظه حماسه زمانی رخ داد که ناروتو برای آخرین بار با ساسوکه روبرو شد. نه تنها این واقعیت بود که دوستان دوران کودکی که در سال‌های اولیه‌شان خیلی صمیمی شده بودند، اکنون به شدت با یکدیگر می‌جنگیدند، بلکه بر اساس اعتقاد و حمایت مادام‌العمر ناروتو از ساسکه، فردی که او معتقد بود آنقدرها هم با او متفاوت نبود، بسیار آزاردهنده بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *