فیلم های مشابه 365 Days ؛ مهم ترین ها و جدی ترین ها را بشناسید !

هنگامی که 365 Days برای اولین بار در Netflix نمایش داده شد، موج تکان دهنده ای در سراسر جهان ایجاد کرد. با نوشتار فیلم های مشابه 365 Days با فیگار باشید.

365 Days طی 10 روز در 10 صفحه برتر نتفلیکس فضایی عاشقانه را در اختیار و در ذهن مخاطبان هک کرد تا از آن لذت ببرند. اگرچه به دلیل ساختار روایی کاملاً وحشتناک و مبتذل آن در بین منتقدان مورد پسند واقع نشد، اما طرفداران فیلم هایی مانند Fifty Shades of Grey از ساخته شدن این فیلم خوشحال شدند. با این حال، همانطور که این منتقدان بر این باورند که می‌شد فیلم بهتری را با این محوریت محتوایی شرکت نتفلیکس تولید کند، فیلم های بهتر و بسیار ساختارمندتری وجود دارد که طرفداران ژانر اروتیک از آن لذت ببرند.

فیلم های مشابه 365 Days

مهم ترین ها و جدی ترین ها را بشناسید !

فهرست فیلم ها و مطالبی که در ادامه نوشتار فیلم های مشابه 365 Days معرفی خواهند شد و خواهید خواند به شرح زیر است:

فیلم های مشابه 365 Days
فیلم های مشابه 365 Days, نقد فیلم 365 days

در ادامه می‌توانید با عناوین مهمی از بهترین فیلم‌های مشابه این فیلم نه چندان خوب آشنا شوید.

365 روز به دلیل طرح اروتیکش به یک ویروس بین طرفداران نتفلیکس تبدیل شد.


بیشتر بخوانید: نقد فیلم 365 Days (۳۶۵ روز) ؛ عشق به قیمت 365 روز


The Fifty Shades Trilogy

پنجاه طیف خاکستری، پنجاه طیف گری یا پنجاه سایهٔ خاکستری یک فیلم رمانتیک درام اروتیک آمریکایی، به کارگردانی سم تیلور-جانسون و نویسندگی کلی مارسل است که براساس جلد اول رمان پرفروش و موفقی به همین نام نوشتهٔ ای. ال. جیمز ساخته شده‌است. داکوتا جانسون و جیمی درنان در نقش‌های آناستازیا استیل و کریستین گری به‌عنوان شخصیت‌های اصلی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

Betty Blue

بتی بلو با نام اصلیِ °۳۷٫۲ سانتی‌گراد در سحرگاه (فرانسوی: 37° 2 le matin‎؛ که دمای طبیعی بدن یک زن باردار در ساعات آغازین روز است) یک فیلم درام و رمانتیک به کارگردانی ژان-ژاک بنکس است که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به ژان-هوگ آنگلاد، بئاتریس دال، ونسان لندون، و دومینیک پینان اشاره کرد.

Secretary

فیلم های شبیه 365 روز
فیلم های شبیه 365 روز

داستان آن به این شرح است که زن جوانی ( مگی جیلنهال ) که به تازگی از یک بیمارستان روانی آزاد شده است، به عنوان منشی در دفتر یک وکیل مرد ( جیمز اسپیدر ) شروع به کار می‌کند، اما طولی نمی‌کشد که رابطه بین آن دو فراتر از یک رابطه کاری می‌رود.

بیشتر بخوانید: حال به هم زن ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان + [2023] (فیلم ترسناک شکنجه ای)

The Twilight Saga

فیلم های مشابه 365 Days, فیلم های شبیه 365 Days
فیلم های مشابه 365 Days

حماسه گرگ‌ومیش مجموعه فیلم‌هایی عاشقانه و فانتزی از شرکت سامیت اینترتینمنت می‌باشد که براساس رمانی به همین نام توسط نویسنده آمریکایی استفانی میر نوشته شده‌است. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستن استوارت، رابرت پتینسون و تیلور لاتنر ایفای نقش نموده‌اند. این سری بیش از ۱ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش ناخالص داشته‌است و تا هم‌اکنون دارای پنج فیلم می‌باشد.

اولین فیلم به نام گرگ و میش در ۲۱ نوامبر ۲۰۰۸ اکران شد، و دومین فیلم آن با نام ماه نو در ۲۰ نوامبر ۲۰۰۹ اکران شد که توانست با فروش بیش از ۷۲٫۷ میلیون دلار در اولین روز عرضه رکورد بزرگترین نمایش نیمه شب و روز برگزاری را در تاریخ فیلم‌ها بشکند و از آن خود کند. سومین بخش این سری در ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۰ اکران شد.

9 1/2 Weeks

فیلم های شبیه 365 روز
فیلم های شبیه 365 روز

نه و نیم هفته فیلمی در ژانر اروتیک، رمانتیک و درام به کارگردانی آدریان لین است که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. این فیلم بر اساس رویدادنامه‌ای به همین نام نوشته نویسنده اتریشی-آمریکایی اینگبورگ دی ساخته شده است.

داستان این فیلم در مورد هجوم سریع مرزها در یک ماجرای ترسناک که اغلب به عنوان یکی از مشهورترین فیلم های ستاره میکی رورک به یاد می آید، با سبک کارگردانی آدریان لاین همراه است. از بهترین فیلم های شبیه 365 Days همین فیلم است که یکی از دیدنی ترین ها هم در لیست ما می‌باشد.

Below Her Mouth

فیلم های مشابه 365 Days
فیلم های مشابه 365 Days

این فیلم کانادایی در لابلای ساختار روایی خود دو زن را درگیر می‌کند که یک رابطه پرشور را به شما نشان دهد. یاسمین، ویراستار مد از تورنتو، با نامزد خود رایل زندگی می‌کند، که خوشحال به نظر می‌رسد در حالی که ناراضی است. در طول یک شب با دوستانش، جاسمین با دالاس، زنی با اعتماد به نفس و جذاب آشنا می‌شود که اتفاقاً برای همسایگان یاسمن کار می‌کند.

این دو به سرعت با اتفاق خاصی که بینشان می‌افتد آشکار ارتباط برقرار می‌کنند و به زودی یک رابطه خاص و نفس‌گیری را آغاز می‌کنند. در حالی که خط داستانی ریتم بسیار بالایی دارد، فیلم هیجان عاشقانه را به خوبی به مخاطب ارائه می‌دهد. از بهترین فیلم های شبیه 365 Days همین فیلم است که قطعا باید دید.

After

فیلم های مشابه 365 روز
فیلم های مشابه 365 روز

بعد از آن یک فیلم درام و رمانتیک محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جنی گیج و نویسندگی سوزان مک مارتین، تامارا چستنا و گیج است. این فیلم برگرفته از کتابی با همین نام است که در سال ۲۰۱۴ از آنا تاد منتشر شد. جوزفین لانگفورد در نقش تسا یانگ ظاهر می‌شود که در دانشگاه رابطه‌ای آشفته را با پسری به نام هاردین اسکات با بازی هیرو فاینس-تیفین آغاز می‌کند.

تسا یانگ یک دانشجوی پرتلاش، دختری مسئولیت پذیر و دوست دختری وفادار است. او در نخستین ترم دانشگاه باپسری بنام هاردین اسکات آشنا می‌شود. هاردین پسری مرموز و سرکش است که دنیا و زندگی تسا را عوض می‌کند.

تسا یانگ سال اول دانشگاه خود را با نقل مکان به اتاق خوابگاهش با مادرش کارول و دوست پسرش نوح آغاز می کند. در این حین، او با استف، هم اتاقی جدیدش، و دوست دخترش، تریستان، آشنا می‌شود. روز بعد، تسا یک ملاقات کوتاهی با دوست استف، هاردین اسکات می‌کند.

روز بعد، استف تسا را ​​متقاعد می‌کند تا در یک مهمانی شرکت کند که در آن با دیگر دوستان استف، زد، مولی و جیس و برای دومین بار با هاردین ملاقات می کند. آن‌ها جرات حقیقت یا بازی می‌کنند و درنتیجه خود باکرگی تسا را ​​آشکار می‌کنند. او مجبور می‌شود هاردین را ببوسد اما قبول نمی‌کند. بعداً در مهمانی، هاردین سعی می‌کند تا تسا را ​​ببوسد، اما او امتناع می‌کند و می‌رود.

روز بعد، تسا با لندون، همکلاسی‌اش آشنا می‌شود، که به او می‌گوید که مادرش با پدر هاردین نامزد کرده است و هاردین به‌زودی برادر ناتنی اش می‌شود. پس از یک بحث کلاسی، هاردین به تسا نزدیک می‌شود و اصرار می کند که از نو شروع کنند و او را به دریاچه‌ای نزدیک دعوت می‌کند.

درحین شنا، هاردین تسا را ​​می‌بوسد و می‌گوید که آن‌ها نمی‌توانند فقط دوست بمانند. بعداً، این دو با مولی و زد روبرو می‌شوند، پس از آن تسا قول می‌دهد که در مورد بوسیدن هاردین به دوست پسرش بگوید. هاردین به او می‌گوید که این کار را نکند، و گفت که با او قرار ملاقات نمی‌گذارد و تسا را ​​ناامید می‌کند.

نوح تسا را ​​با یک ملاقات غافلگیر می کند و هر دو یک شب را با هم در اطراف یک آتش بازی می‌گذرانند. در یک بازی در مهمانی آتش بازی، جیس عمداً در بوسیدن تسا شکست می‌خورد و منجر به حسادت هاردین و درگیری فیزیکی می‌شود. در حالی که نوح بعد از مهمانی در رختخواب تسا می خوابد، او را ترک می کند تا حال هاردین را بررسی کند که خانه را در حالت مستی ویران کرده است. او را دلداری می دهد و آن دو همدیگر را می‌بوسند.

روز بعد، تسا به خوابگاه خود باز می‌گردد تا به نوح سری بزند. نوح که رابطۀ او با هاردین را متوجه می‌شود، با دل شکستگی او را ترک می‌کند. تسا و هاردین در نهایت تصمیم می‌گیرند با هم قرار بگذارند، اما مادرش تهدید می‌کند که در صورت ادامه دادن رابطه، پول توجیبی او را قطع می‌کند و معتقد است که هاردین تأثیر بدی روی او دارد.

هاردین آپارتمانی برای زندگی هردویشان پیدا می‌کند و آن‌ها در جشن عروسی پدرش شرکت می‌کنند. هاردین فاش می‌کند که پدرش مست بود و مادرش توسط مردانی که پدرش در حالت مستی تحریک می‌کرد مورد تعرض قرار گرفت. تسا او را دلداری می دهد و آن دو برای برقراری رابطۀ جنسی به آپارتمان خود برمی‌گردند و تسا باکرگی خود را از دست می‌دهد.

مدتی بعد، نگرانی تسا در مورد پیام های ارسال شده توسط مولی به هاردین افزایش می یابد. تسا سعی می کند با او روبرو شود، اما به او بی اعتنایی کرده و می‌رود. تسا پس از خروج از آپارتمان در جستجوی هاردین، او را در یک غذاخوری همراه با مالی، زد، استف و جیس پیدا می کند. مولی با نشان دادن ویدئویی از اولین مهمانی که تسا در آن شرکت کردند، به طرز بی‌رحمانه‌ای نیت واقعی هاردین را فاش می‌کند و می‌گوید که هاردین فقط تسا را ​​به چشم یک چالش می‌دید و قصد داشت او را قبل از شکستن قلبش عاشق خود کند. هاردین تلاش می کند تا تسا را ​​متقاعد کند که با شناختن او قصدش تغییر کرده است، اما تسا به رابطۀشان پایان می‌دهد.

تسا با دل شکسته به خانه برمی‌گردد تا با مادرش و نوح آشتی کند که هر دو او را می‌بخشند. در هفته‌های بعد، تسا روابط خود را با استف و گروه دوستانش قطع می‌کند و در نهایت برای یک دوره کارآموزی در انتشارات ونس مصاحبه می‌کند تا به طور کلی دانشگاه را ترک کند. استاد تسا، پروفسور سوتو،مقاله‌ای را به او می‌دهد که توسط هاردین نوشته شده است، که در آن او به عشق خود به تسا اعتراف می کند. پس از خواندن آن، او به دریاچه بازمی‌گردد تا با هاردین ملاقات کند.

تسا یانگ یک دانشجوی پرتلاش، دختری مسئولیت پذیر و دوست دختری وفادار است. او در نخستین ترم دانشگاه باپسری بنام هاردین اسکات آشنا می‌شود. هاردین پسری مرموز و سرکش است که دنیا و زندگی تسا را عوض می‌کند.

Basic Instinct

فیلم های مشابه 365 Days
فیلم های مشابه 365 Days

فیلمی که شارون استون را به ستاره تبدیل کرد، هنگام اشاره به ژانر اروتیک نام او یکی از آن نام‌هایی است که در زمان خودش بر سر زبان‌ها بود. غریزه اساسی حول یک مسئله جنایی می‌چرخد.

غریزهٔ اصلی فیلمی در ژانر جنایی، تریلر، درام و راز آلود به کارگردانی پل ورهوفن و نویسندگی جو استرهاس، محصول کشور ایالات متحده در سال ۱۹۹۲ است. از ستارگان فیلم می‌توان به مایکل داگلاس، شارون استون، جین تریپل هورن، جورج دزوندزا و للانی سارل که در آن به ایفای نقش پرداخته اند، نام برد.

این فیلم در سال ۱۹۹۲ عنوان چهارمین فیلم پرفروش هالیوود را بدست آورد.

این فیلم در سال ۱۹۹۳ کاندید اسکار بهترین تدوین و بهترین موزیک شدو به دنباله ی آن ۲۱ بار دیگر، در فستیوال های معتبر فیلم کاندید دریافت جایزه گردید و ۵ بار موفق به کسب آن شد.

این فیلم بعداً به‌خاطر نمایش‌های پیشگامانه‌اش از تمایلات جنسی در جریان اصلی سینمای هالیوود به رسمیت شناخته شد و توسط یکی از محققین به عنوان شاهکار جدید فیلم نوآر که با قوانین فیلم نوآر بازی کرده و از آنها تخطی می‌کند؛ توصیف شد.

Nymphomaniac

فیلم های شبیه 365 روز, فیلم های مشابه 365 روز
فیلم های مشابه 365 روز

Nymphomaniac در سال 2013 بخاطر پوستر فیلم و صحنه های بحث برانگیز مورد علاقه مردم قرار گرفت. این فیلم هنری وابسته به عشق بر زندگی جو و پریشانی‌هایش تمرکز می‌کند. تمرکز فیلم بر عوارضی است که وقتی آسیب های روحی و سابقه اعتیاد با رابطه جنسی، عشق و روابط مخلوط می‌شود بوجود می آید.

نیمفومانیاک فیلم درامی دو قسمتی نوشته و ساختهٔ لارس فون تریه و با بازیگری شارلوت گنسبور است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. داستان فیلم درباره زنی که مبتلا به بیماری جنسی است و باید مداوم رابطه جنسی داشته باشد…

این آخرین بخش سه‌گانه افسردگی فون تریر است که دو بخش قبلیش ضدمسیح و مالیخولیا بودند.

همانطور که منتقدان اشاره کرده اند، Nymphomaniac نه تنها فیلمی است که باید تماشا کرد بلکه فیلمی است که می‌توان آن را تجربه کرد و درباره آن بحث کرد. در آن بازیگران مشهور هالیوود مانند شیا لبوف، استلان اسکارسگارد و اوما تورمن بازی می‌کنند و شارلوت گینزبورگ بازیگر انگلیسی/فرانسوی در نقش اصلی بازی می‌کند. از بهترین فیلم های شبیه 365 روز همین فیلم است که باید دید.

بیشتر بخوانید: نبینید: ممنوعه ترین فیلم ها و سریال ها با فضای هراسناک و چندش‌آور

Love

فیلم های مشابه 365 Days, فیلم های شبیه 365 Days
فیلم های مشابه 365 Days

عشق فیلمی سه‌بعدی در سبک درام به کارگردانی گاسپار نوئه محصول ۲۰۱۵ فرانسه است. در فیلم رابطهٔ پسر و دختر جوانی به نام مورفی و اِلِکترا روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: با خانواده اصلا نبینید: دانلود بهترین فیلم های سینمایی خاص 😈

Blue Is The Warmest Color

فیلم های شبیه 365 روز, فیلم های مشابه 365 روز
فیلم های مشابه 365 روز

برنده نخل طلا در جشنواره فیلم کن 2013، آبی گرم ترین رنگ است یکی از تحسین برانگیزترین فیلم های عاشقانه در تمام دوران است. این فیلم درباره زندگی آدل، یک دختر دبیرستانی درونگرا که جنسیت خود را زیر سال می‌برد، متمرکز می‌شود و هیجان و پیچیدگی های رابطه جدید او را با هنرجوی فارغ التحصیل، اما نشان می‌دهد.

این فیلم به دلیل داشتن صحنه های جنسی مشهور است و پس از انتشار واکنش جنجالی را برانگیخت. با وجود این، آبی گرم ترین رنگ است با نگاه خام و جسورانه خود به عشق، موانع بسیاری را برای ژانر اروتیک می‌شکند.

Call Me By Your Name

فیلم های مشابه 365 Days, فیلم های شبیه 365 Days, فیلم های شبیه 365 روز, فیلم های مشابه 365 روز
فیلم های مشابه 365 Days, فیلم های شبیه 365 Days

الیو پرلمن (تیموتی شالامه) ۱۷ساله، یک پسر ایتالیایی/آمریکایی/فرانسوی یهود است که در ۱۹۸۳ در یک محله روستایی در شمال ایتالیا (بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور) با والدینش زندگی می‌کند. الیو بیشتر وقتش را کتاب می‌خواند.

پدر الیو، سمی پرلمن (مایکل استوبارگ) یک استاد باستان‌شناسی است و تابستان هر سال از یکی دانشجویان دکترا دعوت می‌کند در ازای شش هفته اقامت رایگان و نوشتن مقاله‌های دکترای خود، به کارهای دانشگاهی پرلمن کمک کند. امسال این مهمان اُلیور (آرمی همر) ۲۴ ساله است. الیو دوستدار کتاب و نابغه ای در موسیقی است. برعکس او، الیور پسری با اعتماد به نفس بالا بوده و شخصیتی کاملاً متضاد با الیو دارد. از ابتدای ورود اُلیور، الیو به حضور او حساس شده و توجه او به اُلیور جلب می‌شود…

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم های مشابه 365 Days سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “فیلم های مشابه 365 Days ؛ مهم ترین ها و جدی ترین ها را بشناسید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *