مسابقات فرمول یک ترکیه ؛ حضور بازیگران محبوب ترکیه در این مسابقات + عکس

شانزدهمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان، در پیست لغزان “استانبول پارک” برگزار شد. در ادامه خبر مسابقات فرمول یک ترکیه همراه ما باشید.

در مسابقات فرمول یک که روز یکشنبه، هجدهم مهرماه برگزار شد، بازیگران محبوب ترکیه از جمله آراس بولوت اینملی و هانده ارچل نیز حضور داشتند. طرفداران این بازیگران، از علاقه‌مندی هر دو آن‌ها به ورزش مطلع هستند. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مسابقات فرمول یک ترکیه

حضور بازیگران محبوب ترکیه در این مسابقات + عکس

حضور بازیگران محبوب ترکیه در فرمول یک استانبول
حضور بازیگران محبوب ترکیه در فرمول یک استانبول

این مسابقه با برتری والتری بوتاس، راننده فنلاندی تیم مرسدس به پایان رسید. لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس، در دور تعیین خط، اول شده بود. او به دلیل تغییراتی که در موتور ماشینش ایجاد شد، مسابقه را از جایگاه یازدهم آغاز کرد. دانیل ریکیاردو راننده استرالیایی تیم مک‌لارن هم، به دلیل مشابه از جایگاه بیستم و آخر، کار خود را شروع کرد.


بیشتر بخوانید:


راننده اسپانیایی تیم آلپاین، فرناندو آلونسو، به دلیل بستن راه میک شوماخر راننده آلمان تیم هاس، با پنج ثانیه جریمه مواجه شد. در پایان این مرحله از مسابقات، والتری بوتاس راننده فنلاندی تیم مرسدس با ثبت بهترین زمان زودتر از سایر رانندگان از خط پایان گذشت و اولین پیروزی خود در سال 2021 را به ثبت رساند.

آراس بولوت اینملی در فرمول یک ترکیه

مسابقات فرمول یک ترکیه 2021, میزبانی استانبول از مسابقات فرمول یک, آخرین مسابقه فرمول یک 2021
مسابقات فرمول یک ترکیه 2021, میزبانی استانبول از مسابقات فرمول یک, آخرین مسابقه فرمول یک 2021

در این سری از مسابقات، آراس بولوت اینملی نیز حضور داشت. آراس با سریال‌های بسیاری همچون “روزی روزگاری” و “نفوذی” شناخته می‌شود. آخرین پروژه او نیز سریال گودال و فیلم سینمایی معجزه در سلول شماره هفت بود. هر دو آن‌ها به شدت موفق بودند و با توجه بسیار مخاطب مواجه شدند.


بیشتر بخوانید:


آراس در حال حاضر مشغول پروژه خاصی نیست و فقط چهره تبلیغاتی Vodafon است. طرفداران به شدت منتظر کارهای جدید او و تماشای این بازیگر ماهر ترکیه هستند. بازیگری که نقش را فقط ایفا نمی‌کند، بلکه آن را زندگی می‌کند.

هانده ارچل در فرمول یک ترکیه

فرمول یک 2021, میزبانی استانبول از مسابقات فرمول یک, آخرین مسابقه فرمول یک 2021
فرمول یک 2021, میزبانی استانبول از مسابقات فرمول یک, آخرین مسابقه فرمول یک 2021

هانده ارچل که اخیرا با سریال عاشقانه کمدی “تو در خانه‌ام را بزن” مهمان خانه‌ها بود، در این مسابقات به عنوان تماشاچی حضور داشت. او که اخیرا با کرم بورسین رابطه عاشقانه دارد، در سریال‌هایی همچون “عزیزه”، ” عشق حرف حالیش نمیشه” و “حلقه” ایفای نقش نموده است.

اما سریالی که با آن وارد این حرفه شد و محبوبیت بسیاری به دست آورد، سریال “دختران آفتاب” است. او مدتی به همراه آراس بولوت اینملی چهره‌های تبلیغاتی یکی از برند‌های پوشاک نیز بودند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسابقات فرمول یک ترکیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *