بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد ؛ تئوری‌ها و پاسخ به پرسش‌های احتمالی

در بخش 1 فصل 11 سریال واکینگ دد سرنوشت چندین شخصیت حل نشده می‌ماند. با نوشتار بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد همراه ما بمانید..

پایان بخش اول فصل 11 سریال The Walking Dead چندین داستان را حل نشده و حتی سوالات زیادی را بی پاسخ می‌گذارد؛ زیرا با یک تنش و تعلیق ناگهانی به پایان می‌رسد. با وجود پخش بیش از یک دهه، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که The Walking Dead برای پایان دادن به آخرین فصل خود نیاز دارد. نکته این است که اگر AMC سرعت فعلی خود را حفظ کند، ممکن است بخش اعظمی از این پایان شل و رها شکل بگیرد.

در ادامه با نوشتار بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد همراه ما بمانید تا برای شما بگوییم که چه اتفاق‌هایی در بخش 1 سریال The Walking Dead افتاده است و قرار است چه سوال‌هایی جواب داده شود.

بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد

تئوری‌ها و پاسخ به پرسش‌های احتمالی

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد خواهید خواند به شرح زیر است:

نقد و بررسی قسمت 8 سریال the walking dead, بخش دوم فصل 11 واکینگ دد
نقد و بررسی قسمت 8 سریال the walking dead, بخش دوم فصل 11 واکینگ دد

فصل یازدهم The Walking Dead به جای پایان دادن به یک فصل استاندارد 16 قسمتی، تعداد قسمت‌های آن تا 24 قسمت زیاد شد، اما این بدان معناست که به جای پایان نیمه فصل معمول در دسامبر، بخش 1 در اکتبر به پایان می‌رسد. قبل از بازگشت سریال با بخش 2 در فوریه پرسش‌های اساسی و مسائلی که ما را در خماری رها می‌کند، همه چیز تمام می‌شود. در مجموع، سه دور 8 قسمتی باید طرفداران را راضی نگه دارد تا به فینال بزرگ برسند.

متأسفانه، یکی از جنبه‌های برنامه فعلی این است که به جای اینکه داستان‌ها به گونه‌ای رضایت بخش به پایان برسند، شاید طرفداران انتظار داشته باشند که از هر دو بخش 1 و 2 منتظر cliffhangers باشند. پارت اول فصل 11 Walking Dead با حمله به محوطه Reapers در لابلای ساختاری روایی پر از تنش شکل می‌گیرد، اما قبل از اینکه پارت اول را به فصل جدید و بزرگتری به نسبت کشورهای مشترک المنافع تبدیل کند، با یک پرسش پایان می‌دهد که باعث می‌شود داستان برای مدتی در ذهن طرفداران این سریال خوب ادامه یابد. با نقد قسمت 8 سریال واکینگ دد همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

چرا واکینگ دد پاپ را کشت

بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد, نقد قسمت 8 سریال واکینگ دد
بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد, نقد قسمت 8 سریال واکینگ دد

پاپ چیزی بیش از یک شرور دست دومی نبود، یک توقف در ساختار روایی. آخرینو  بدترین اتفاق بزرگ قبل از پایان فصل 11 سریال The Walking Dead برای همیشه. از آنجا که پاپ هیچ ارتباط خاصی با هیچ یک از شخصیت ها نداشت، به جز رقابت با مگی، منطقی بود که او را بکشند و لیا را به عنوان رئیس دروگرها جایگزین او کنند.

به این ترتیب، در حالی که ساختار روایتی سریال واکینگ دد در حال شکل گیری است، داستان داریل با لیا می‌تواند ادامه پیدا کند، بنابراین قبل از اینکه به همراه کارول به مجموعه اسپین آف مردگان متحرک راه پیدا کند، به نتیجه می‌رسد.

مشکل شرورانی مانند پوپ این است که بازی‌های نهایی آنها قابل پیش بینی است و اقدامات و انگیزه‌های اساسی آنها نیز همینطور است. این چیزی است که طرفداران واکینگ دد بارها و بارها آن را دیده اند، که باعث شد ورود دروگرها به The Walking Dead در فصل 10 C و فصل 11 بسیار عجیب تر شود در حالی که داستان در حال رشد بود.

اکنون با لیا در رأس آن گروه، آنها می‌توانند در کنار داریل، مگی و اسکندریه ها رشد کنند و وجود داشته باشند. از این نظر، پاپ فقط یک نقطه شروع برای گردهم آوردن همه – و همه چیز با این داستان – بود. و اکنون، او به هدف خود خدمت کرده است. با مجبور کردن لیا به کشتن او، او علاقه خود را به داریل نشان داد و طرف خود را در این “جنگ” بین درو و اسکندریه انتخاب کرد. این دیگر جنگی نیست که با انتقام دامن زده شود. با نوشتار بخش دوم فصل 11 واکینگ دد با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

چرا لیا با داریل نرفت

نقد و بررسی قسمت 8 سریال the walking dead, بخش دوم فصل 11 واکینگ دد
نقد و بررسی قسمت 8 سریال the walking dead, بخش دوم فصل 11 واکینگ دد

خانواده همه چیز است – برای داریل و لیا. داریل می‌خواست وقتی لیا در کابین بود با او باشد و او هنوز هم می‌خواهد با او باشد، اما مهم نیست که چه احساسی وجود دارد، او هرگز ایمنی خانواده و دوستان خود را به خطر نمی‌اندازد.

لیا از بسیاری جهات همین احساس را دارد. تنها دلیلی که او به پاپ روی آورد این بود که او قصد داشت خانواده‌اش را قربانی اهداف شخصی خود کند. او نمی‌توانست با این کار کنار بیاید. با این حال، به طرز شگفت انگیزی، این اقدام به این معنی نبود که دروها را پشت سر بگذارند و با داریل به اسکندریه بروند.

وفاداری او به خانواده و هدف آنها چیزی است که او را سرپا نگه می‌دارد. به همین دلیل است که او با میل و رغبت به پاپ بازگشت هنگامی که دروکنندگان او را در کابین پیدا کردند. از قضا، این چیزی است که داریل می‌تواند درک کند، شاید حتی به آن احترام بگذارد.

اما در نهایت، حتی اگر وفاداری خود به دوستان و خانواده‌اش او را به مسائل مشکوک واداشته است، به طرز عجیبی، به نظر نمی‌رسد که او بتواند با تصمیم لیا موافقت کند زیرا دروگرها بر آن ارجحیت دارند. با نوشتار بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد با ما همراه باشید تا ببینیم در پارت دوم فصل 11 واکینگ دد قرار است شخصیت‌ها کجای ساختار روایی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

چه اتفاقی برای داریل، مگی، گابریل و نگان می‌افتد؟

تحلیل قسمت 8 سریال واکینگ دد, نقد و بررسی قسمت 8 سریال the walking dead, بخش دوم فصل 11 واکینگ دد
تحلیل قسمت 8 سریال واکینگ دد

این اولین باری نخواهد بود که The Walking Dead مخاطبانش را در دنیای از معما بازی با شخصیت‌های اصلی خود در آستانه مرگ به پایان می‌رساند. به راحتی مشهورترین مثال در این مورد بخش پایانی فصل 6 بود که با نیگان به پایان رسید و در نهایت منجر به مرگ ابراهیم و گلن در فصل بعد شد.

اما در اینجا، مردگان متحرک، نگان، مگی، داریل و گابریل را مأیوس می‌کند و سعی می‌کنند از چنگ زامبی‌هایی که به تاسیسات دروگرها نفوذ کرده‌اند فرار کنند. او در ابتدا ترجیح داد از سلاح استفاده نکند چرا که خانواده اش  آسیب می‌دیدند، اما از نظر داریل بازی عادلانه ای است. بنابراین دروکنندگان پس از عقب نشینی افراد خود، از سلاح استفاده می‌کنند که سرنوشت همه را در هوا رها و بخش اول فصل 11 سریال واکینگ دد تمام می‌شود.

با توجه به تبلیغات بخش 2 فصل 11 The Walking Dead ، می‌توانیم پیامدهای نبرد با دروکنندگان را برآورد کنیم. اول، چهار شخصیت فوق الذکر زنده می‌مانند و با غذای مورد نیاز خود به خانه باز می‌گردند. با این حال، سفر آنها بدون مصائب انجام نمی‌شود، زیرا به نظر می‌رسد مگی، گابریل و نیگان قبل از رسیدن به اسکندریه لحظات مهمی در راه خواهند داشت.

حتی دو لحظه وجود دارد – یکی با داریل و دیگری با گابریل – که آنها را در تنش نشان می‌دهد، احتمالاً در یا نزدیک محوطه درو. این مسئله کاملا قابل قبول است که اسکندری ها و دروگرها اختلافات خود را حل و فصل کنند، زیرا بعید است که همه افراد سالم از نبرد خارج شوند مگر اینکه توافق حاصل شود. در ادامه با نوشتار بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

چه اتفاقی برای جودیت، گریسی و سایر افراد می افتد؟

بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد, نقد قسمت 8 سریال واکینگ دد, تحلیل قسمت 8 سریال واکینگ دد, نقد و بررسی قسمت 8 سریال the walking dead, بخش دوم فصل 11 واکینگ دد
بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد, نقد قسمت 8 سریال واکینگ دد

و باز تبلیغات پارت 2 فصل 11 واکینگ دد همچنین تأیید می‌کند که جودیت و گرسی در طوفان سیل آسایی که سواحل شرقی را تحت تاثیر قرار داده است و همچنین حملات بعدی زامبی‌ها که در اسکندریه به راه افتاده، زندگی می‌کنند؛ زیرا جودیت را می‌توان در حال خوشامدگویی به داریل هنگام بازگشت به خانه مشاهده کرد.

با این حال، نحوه دقیق خروج آنها از آن وضعیت هنوز مشخص نیست. در مورد بقیه، این واقعیت که لیا زنده است به این معنی است که مگی دروکن‌ها را نکشته است. معنای آن برای بقیه فصل 11 The Walking Dead مشخص نیست، اما درگیری که در بخش 1 مورد بررسی قرار گرفته است به وضوح پایان نیافته است.

سوالاتی وجود دارد که بی پاسخ هستند، مانند اینکه آلدن کجاست، چه اتفاقی برای برادر حزقیال و یومیکو می‌افتد و موارد دیگر. برای جواب به این سوالات فقط باید منتظر بمانید تا The Walking Dead در سال 2022 بازگردد. شما می‌توانید در مقاله تاریخ پخش بخش دوم فصل 11 سریال واکینگ دد اطلاعات بیشتری را در رابطه با پارت دوم سریال The Walking Dead کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بررسی قسمت 8 سریال واکینگ دد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *