بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند از نگاه سایت فیگار

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند دارای توانایی‌های خارق‌العاده‌ای می‌باشند. در ادامه به معرفی بهترین شخصیت های شیطان کش با مارک می‌پردازیم.

داستان شیطان کش کویوهارو گوتوگ یکی از تاثیرگذارترین انیمانگاهای قرن بیست و یکم است. فیلم Mugen Train بیش از 500 میلیون دلار فروش داشت که محبوبیت جهانی انیمه را بیشتر کرده است. در اواخر سری Demon Slayer، برخی از قدرتمندترین شیطان کشان شروع به کسب مارک کردند. این علامت منحصر به فرد بر روی بدن یک قاتل قدرتمند شیطان ظاهر می‌شود و به نظر می‌رسد یک خالکوبی یا یک خال مادرزادی است که نشان دهنده سبک تنفسی است که آنها استفاده می‌کنند. هنگامی که آن را در یک قاتل شیطان ظاهر می‌شود، این نشان می‌دهد که آنها به قدرت باورنکردنی فراتر از حد معمول خود دست یافته‌اند.

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند

بهترین شخصیت های شیطان کش با مارک

شما می‌توانید فهرست بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند

در Demon Slayer مارک چیزی بیش از افزایش قدرت را به آنها می‌دهد، همچنین به آنها توانایی کاهش سرعت بازسازی شیاطین را می‌دهد. برای فعال کردن آن، کاربر باید شرایط تهدید کننده زندگی را پشت سر بگذارد، و زمانی که یکی از قاتل‌های شیطان مارک خود را فعال می‌کند، دیگران نیز در نزدیک او احتمال بیشتری دارند که مارک خود را فعال کنند.

پس از فعال شدن، فردی که دارای مارک می‌باشد به ناچار در سن 25 سالگی خواهد مرد. هر هشیرا قادر به کسب نشان قاتل شیطان نبود، اما آنها از به دست آوردن آن در طول نبردهای خود سود زیادی می‌بردند. پس در ادامه نوشتار قوی ترین شیطان کش ها با مارک همراه ما بمانید تا با بهترین کاراکترهای شیطان کش با مارک آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Tanjiro Kamado

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
Tanjiro Kamado

در ابتدای مقاله بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند ، تانجیرو کامادو، قهرمان داستان، اولین شیطان‌کش نسل خود بود که نشان قاتل شیطان را به دست آورد. مارک او، که زمانی یک علامت سوختگی بود که او در اوایل زندگی به دست آورده بود، به آرامی در طول سریال تغییر کرد و به شدت شبیه به علامت قاتل شیطان که هم یوریچی و هم پدر تانجیرو، تانجورو داشتند، تغییر کرد.

ظاهر این مارک نشان داد که او چگونه از تکنیک‌های تنفس در آب دور می‌شود. به لطف اینکه او ابتدا مارک خود را به دست آورد، بسیاری از هاشیرا توانستند مارک‌های خود را به دست آورند که برای پیروزی در نبرد علیه موزان و ماه بالایی او ضروری بود.

Muichiro Tokito

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
Muichiro Tokito

با وجود اینکه او 14 ساله بود، مویچیرو توکیتو پس از دو ماه تمرین، رتبه خود را به عنوان هاشیرا به دست آورد. قدرت او از بسیاری از همتایانش پیشی گرفت، حتی قبل از اینکه نشان قاتل شیطان را دریافت کند. در طول نبرد خود با Gyokko، Upper Moon 5، شیطان شکل واقعی خود را نشان داد و Muichiro را در یک پیله آبدار به دام انداخت.

با وجود این، مویچیرو بلافاصله پس از فعال کردن مارک خود، شیطان را با یک ضربه شکست داد. به دنبال این رویداد مهم، هشیرا مه به سرعت شرایط به دست آوردن آن را درک کرد، که در کمک به سایر هاشیراها برای دستیابی به مارک‌های خود کلیدی بود.

بیشتر بخوانید:

داستان غم انگیز توکیتو در انیمه شیطان کش

Gyomei Himejima

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
Gyomei Himejima

گیومی از سن 25 سالگی گذشته بود که برای اولین بار مارک خود را فعال کرد، با این حال توانست در برابر Upper Moon 1 مبارزه کند. اگرچه شیطان ماه بالایی 1 تایید کرد که فعال کردن مارک کشنده بوده است، Gyomei بلافاصله نمرده است و ثابت می‌کند که او سزاوار این بود که قوی‌ترین هاشیرا فعلی در نظر گرفته شود.

گیومی چاره‌ای نداشت جز اینکه مارک خود را فعال کند، زیرا برای اینکه بتواند در مقابل کوکوشیبو، قوی‌ترین شیطان موزان دوام بیاورد، ضروری بود. علاوه بر این، هاشیرا سنگی با آگاهی از این که فداکاری او در درازمدت جان افراد بی‌شماری را نجات می‌دهد، آماده مرگ بود.

Sanemi Shinazugawa

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
Sanemi Shinazugawa

Sanemi Shinazugawa که هاشیرا باد است، چیزی کمتر از یک کودک نابغه نیست، کاملا شبیه هاشیرا مه توکیتو. سانمی به اندازه کافی قوی است که بتواند در حین اسپارینگ با گییو تومیوکا برابری کند، و بعداً خودش به دنبال کوکوشیبو می‌رود. The Upper Moon 1 Demon پتانسیل Hashira باد را تصدیق می‌کند و بیان کرد که Sanemi واقعاً یک مبارز قدرتمند است.

علیرغم حمایت گیومی، شکست کوکوشیبو بدون فعال کردن مارک کشنده شیطان تقریبا غیرممکن است. مارک Sanemi شکل یک آسیاب بادی کاغذ سبز را به خود می‌گیرد و قدرت بدنی، سرعت و دوام او را در سراسر مبارزه افزایش می‌دهد. سانمی یکی از قوی ترین شیطان کش ها با مارک می‌باشد.

Mitsuri Kanroji

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
Mitsuri Kanroji

در ادامه مقاله بهترین کاراکترهای شیطان کش با مارک ، میتسوری کانروجی، یکی از قدرتمندترین هاشیرا از نظر قدرت جسمی محض بود، زیرا تراکم عضلانی او قدرت فوق العاده‌ای به او می‌داد. این به او اجازه داد تا در برابر حملات قدرتمند شیطان مقاومت کند و حتی کارهای فوق بشری زیادی را انجام دهد.

در حین مبارزه با زوهاکوتن در طول آرک دهکده شمشیر، او به طور ناخواسته علامت قاتل شیطان خود را فعال کرد، زیرا تلاش او برای افزایش گردش خون در بدنش باعث شد که شرایط لازم برای آشکارسازی مارک را برآورده کند. این به او اجازه داد تا به سختی بتواند از حملات شیطان جلوگیری کند و به تانجیرو زمان کافی داد تا بدن اصلی شیطان را پیدا کند و او را بکشد.

Giyu Tomioka

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
Giyu Tomioka

Giyu Tomioka اولین Hashira است که در Demon Slayer معرفی شده است و همچنین یکی از قدرتمندترین هاست. مهارت‌های مبارزه او بسیار فراتر از Tanjiro است، همانطور که وقتی او بدون زحمت سر شیطان عنکبوتی را از بدنش جدا می‌کند، دیده می‌شود.

مهم‌ترین نبرد گییو در داستان در برابر آکازا، ماه بالایی 3 و قاتل کیوجورو رنگوکو رخ می‌دهد. گییو در ناامیدی خود برای شکست دادن شیطان، مارک شیطان کش خود را نشان می‌دهد. تکنیک‌های پایه واتر هاشیرا پس از این مرحله بسیار بهبود یافته است و به او اجازه می‌دهد تا با آکازا مبارزه کند. گییو بعداً به تانجیرو و دیگران کمک می‌کند تا موزان را شکست دهند.

Obanai Iguro

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
Obanai Iguro

اوبانای ایگورو ممکن است خشن و بی احساس باشد، اما او واقعاً به همکارانش اهمیت می‌دهد. همانطور که از هاشیرا مار انتظار می‌رود، استعدادهای رزمی او کاملاً بی نظیر است. اوبانای در طول آرک قلعه بی نهایت با ناکیمه می‌جنگد و متعاقباً موزان را تصاحب می‌کند.

مبارزه با پادشاه شیطان باعث تجلی علامت شیطان کش هاشیرا مار می‌شود که به او برتری جزئی می‌دهد. اگرچه مارک اوبانای هنوز بسیار ضعیف‌تر از موزان است، اما قدرت و چابکی کلی او را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در حالی که هاشیرا مار در نهایت بر اثر جراحاتش از بین می‌رود، اقدامات او بیهوده نیست.

Yoriichi Tsugikuni

بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند
Yoriichi Tsugikuni

در انتهای مقاله بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند ، تنها منطقی است که یوریچی تسوگیکونی، قوی‌ترین شمشیرزن این سری، اولین فردی باشد که یک مارک قاتل شیطان روی بدنش ظاهر می‌شود. او حتی در کودکی نشان را به وجود آورد و استعداد طبیعی در به کار بردن شمشیر از خود نشان داد.

اعتقاد بر این می‌باشد که او با مارک زاده شده است و با توانایی‌های ذاتی مرتبط با نشان قاتل شیطان خود متولد شد. یوریچی تنها شیطان کش شناخته شده‌ای است که هم دارای مارک است وهم بیش از 25 سال زندگی کرد و تا سن 80 سالگی زنده مانده است. او حتی در دوران پیری، تقریباً موفق به کشتن برادر دوقلوی خود، Kokushibo شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شیطان کش هایی که دارای مارک هستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *