بیوگرافی اوزگه تورر (Özge Törer) ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

بازیگر نقش بالاخاتون در سریال محبوب عثمان (تاسیس عثمانی) کیست؟ با جزئیات زندگی خصوصی و بیوگرافی اوزگه تورر (Özge Törer) همراه فیگار بمانید.

Özge Törer در سریال قیام عثمان، یکی از سریال‌های تاریخی نقش بالاخاتون را ایفا می‌کند، این سریال یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ترکی است. اوزگه تورر کیست؟ اوزگه تورر، بازیگر 25 ساله که در استانبول به دنیا آمده است. او با بازی در سریال عثمان (تاسیس عثمانی) و نقش بالاخاتون به شهرت رسید، که اولین تجربه بازیگری وی بوده است. در حال حاضر، او دانشجوی دانشگاه هنرهای نمایشی در دانشگاه موذلا ستونی کوچامان است. وی در سریال عثمان در کنار Burak Özçivit نیز بازی می‌کند که به عنوان یکی از مشهورترین بازیگران ترکیه شناخته می‌شود. در ادامه با بیوگرافی اوزگه تورر همراه ما بمانید.

زندگی نامه اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

سریال ترکی “قیام عثمان” به زبان ترکی با نام “Kuruluş Osman” یکی از سریال‌های محبوب ترکیه است. این سریال در ژانر تاریخی، بیوگرافی، اکشن و عاشقانه قرار دارد. علاوه بر این، در برخی قسمت‌های سریال، صحنه‌های طنز نیز وجود دارد.

قیام عثمان” به دلیل داشتن صحنه‌های اکشن و جنگی، گریم و پوشش‌های سنگین و بسیار زیبا، محبوبیت بالایی در بین تماشاگران کسب کرده است. این سریال از سال ۲۰۱۹ تاکنون از شبکه ATV پخش می‌شود.

در سریال “قیام عثمان” که توسط متین گونای کارگردانی می‌شود، بوراک اوزچیویت نقش قهرمان اصلی و نقش مقابل و مکملش را اوزگه تور ایفا می‌کند.

اطلاعات شخصی اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

  • نام: Özge Törer
  • تاریخ تولد اوزگه تورر: ۱۶ آگوست ۱۹۹۸
  • محل تولد اوزگه تورر: استانبول
  • سن اوزگه تورر: 25
  • قداوزگه تورر: 168
  • وضعیت تاهل اوزگه تورر: مجرد
  • صفحه اینستاگرام اوزگه تورر: ozgeetoreroffical

زندگی خصوصی اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

اوزگه تورر (Özge Törer)، بازیگر ترکی است که ۱۶ آگوست ۱۹۹۸ در استانبول متولد شد. او همچنین به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می‌شود.

اوزگه برای اولین بار در سریال معروف “قیام عثمان” که درباره زندگی عثمان اول است، بازی کرد. او در نقش بالاخاتون، همسر عثمان یکم، حضور داشت. در این پروژه اولین خود، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

جالب است بدانید اوزگه تورر از دوران نوجوانی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در دوران دبیرستان برای بازی در تئاتر، جایزه‌ای را کسب کرد. قبل از آن، تورر فقط در یک نمایش تلویزیونی کوچک به عنوان مجری حضور داشته، اما با بازی در نقش بالاخاتون، او جایزه بهترین بازیگر زن سال را از آن خود کرد. در ادامه با جزئیات بیوگرافی اوزگه تورر و کارنامه هنری این بازیگر همراه بمانید.

زندگی شغلی اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

فعالیت های اوزگه تورر با حضور در سریال عثمان آغاز شد، که بسیار خوش درخشیده است. یک گروه از نویسندگان ترک، با الهام از تاریخ و داستان زندگی عثمان اول، بنیانگذار سلسله عثمانی، فیلمنامه سریال ترکی “تاسیس عثمانی” را نوشته‌اند. بر اساس اخبار منتشر شده، تایید شده است که فصل پنجم این سریال در حال ساخت است و پس از تعطیلات تابستان، قسمت‌های جدید منتشر خواهند شد. اوزگه تورر در فصل پنجم از سریال “قیام عثمان” همچنان نقش بالاخاتون را بازی خواهد کرد.

فیلم های اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

Özge Törer نخستین بار با نقش آفرینی در سریال قیام عثمان در سال ۲۰۲۰ وارد عرصه بازیگری شده و تاکنون فیلمی بازی نکرده است. اما با بازی درخشان اوزگه تورر در نقش بالاخاتون، در آینده شاهد بسیاری از کارهای ترکی، با نقش آفرینی این بازیگر زیبا و بااستعداد خواهیم بود.

سریال های اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

  1. ۲۰۱۹ تاکنون – قیام عثمان  بالا خاتون به عنوان نقش اصلی (رهبری)

جوایز و افتخارات اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

در بیوگرافی اوزگه تورر بیان شده است که او در دوران تحصیل زمان دبیرستان برای بازی در تئاتر، جایزه‌ای را کسب کرده است. همچنین در سریال قیام عثمان توانست جایزه بهترین بازیگر زن سال ۲۰۲۰ در کریستال گلوب دریافت کند.

حواشی اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

در زلزله ترکیه ساختمانی که در فیلم‌های پخش شده کاربران، نشان داده می‌شود که خانه اوزگه تورر خراب شده است. مرگ او بزرگ‌ترین حاشیه‌ای بود که پیرامون زندگی او و بسیاری از بازیگران ترک، ایجاد شد. این بازیگر تازه‌نفس که در آغاز حرفه بازیگریش در سریال عثمان بسیار درخشیده، هنوز حواشی زیادی برای خود ایجاد نکرده است.

حقایق پنهان اوزگه تورر

بیوگرافی اوزگه تورر

ثروت اوزگه تورر حدود ۱ میلیون دلار است و در صفحه انیستاگرام خود بیشتر از ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد. او در مصاحبه اخیر خود درباره نقش بالاخاتون اذعان کرده است که به شخصیت بالاخاتون علاقه خاصی دارد و اغلب در کاراکتر آن غرق می‌شود.

این بازیگر توضیح داد که هر چند وقت یکبار روسری شخصیتش را به خانه می‌برد، اما سپس آن را به صحنه فیلمبرداری برمی‌گرداند. او دوست دارد هر چیزی که تعلق به بالاخاتون است را بردارد، اما بیشتر از همه علاقه‌مند به روسری بالاخاتون است. در فصل ۲، بالاخاتون یک کلاه سبز و یک حلقه شرابی داشت که چشم او را به خود جلب کرده بود.

این بازیگر از حمایت تماشاگران و طرفدارانش بسیار قدردانی کرد. همچنین به یلدیز چاغری آتیکسوی که بعداً وارد داستان شد و شخصیت مالحون خاتون را به تصویر کشید، ابراز محبت کرد و اظهار داشت که او را خیلی دوست دارد و خیلی خوب با هم کنار آمدند.

داستان بازیگری اوزگه تورر از دوران راهنمایی شروع شد. به مرور زمان، او آن را به عنوان یک سرگرمی در نظر گرفت و تئاتر را در دبیرستان به عنوان علاقه‌مندی خود پیگیری کرد. این کار به او حس خوبی می‌داد، اما هرگز آن را به عنوان یک حرفه در نظر نمی‌گرفت. پس از امتحانات دانشگاه، او با موقعیتی روبرو شد و از خود پرسید “چه کاری خواهم کرد؟” و به خودش اینگونه پاسخ داد “از آنجایی که علاقه‌مند به بازیگری هستم، می‌خواهم بازیگر شوم.” در اولین تست بازیگری که شرکت کرد، موفقیت آمیز بود و اعتماد به نفس او بیشتر شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی اوزگه تورر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


2 thoughts on “بیوگرافی اوزگه تورر (Özge Törer) ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

  1. سلام من اهل ایران هستم فیلم شما را دیدم واقعا تو خیلی بازیگر خوبی هستی تو خوشگلی و حتی چشم هایت هم خوشگلن من 13 ساله هستم از شهر ماکو در نزدیکی مرز ترکیه خیلی می‌خوام با تو عکس بگیرم بالا خاتون 🌹🌹❤️

    1. سلام واقعا بازیگر خوب هست همتا نداره چشمانش عین آهو هست چحرش عین خورشید می‌درخشه🥰🥰من واقعا دوست دارم فقط یبار از نزدیک ببینمش از افغانستان هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *