زمان پخش سه قسمت پایانی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead اعلام شد

روز گذشته، بالاخره زمان پخش سه قسمت پایانی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead به صورت رسمی توسط وبسایت «Anime List» اعلام شد.

پس از انتشار قسمت نهم این انیمه، پخش سه قسمت پایانی این فصل به تعویق افتاده بود؛ اما رسانه‌های ژاپنی معتبر، از تاریخ پخش باقی‌مانده قسمت‌های فصل اول این انیمه رونمایی کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان پخش سه قسمت پایانی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

طبق اعلام «کرانچی‌رول»، «نتفلیکس» و «هولو»، قسمت دهم، یازدهم و دوازدهم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead ، همزمان در تاریخ 25 دسامبر 2023 (4 دی 1402) پخش خواهد شد.

انیمه Zom 100
انیمه Zom 100

سازندگان انیمه زوم 100 ، قسمت‌های پایانی را به عنوان یک هدیه کریسمسی برای طرفداران توصیف کرده‌اند و طبق برنامه، این قسمت‌ها در روز کریسمس پخش خواهند شد. قسمت دهم Zom 100: Bucket List of the Dead، با نام Hometown of the Dead 1 نامگذاری شده و تصاویر آن نشان می‌دهد که ما شاهد حضور شخصیت‌های جدید، از جمله یک شخصیت منفی هستیم.

Zom 100: Bucket List of the Dead، براساس مانگایی با همین نام، اثر «هارو آسو» و «کوتارا تاکاتا» ساخته شده و تاکنون 14 فصل از مانگای آن به انتشار رسیده است. استودیوی «Bug Films»، مسئولیت تولید این انیمه را بر عهده دارد و «هیروشی سکو»، نویسنده فیلمنامه و «کازوکی کاواگوئه»، کارگردانان انیمه هستند.

داستان این انیمه، درباره «آکیرا تندو»، یک کارگر 24 ساله است که در طی سه سال، تحت آزار و اذیت رئیس استثمارگرش قرار می‌گیرد. پس از تجربه زندگی آزاردهنده خود و بروز فاجعه‌ای زامبی‌محور، او به طور کلی خسته و شکسته می‌شود؛ اما وقتی جامعه به طور کامل فروپاشی می‌کند، او فهرستی از 100 کار مورد علاقه خود را تهیه می‌کند. او قبل از تبدیل شدن به یک زامبی، قصد دارد این کارها را تجربه کند و از آزادی زندگی خود لذت ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Zom 100 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *