حضور مایکل کیتون در SPIDER-MAN 4 قطعی شد

طبق گزارش، یکی از اینسایدرهای معتبر شرکت «مارول» و «سونی»، حضور مایکل کیتون در SPIDER-MAN 4 قطعی شده و تا چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می‌شود.

«پیتر پارکر»، شخصیت اصلی فیلم‌های مرد عنکبوتی، برای اولین بار در فیلم «Spider-Man: Homecoming» با «آدریان تومز» (The Vulture) روبرو شد. این شخصیت شرور، هویت مخفی اسپایدرمن را کشف کرد و باعث شد تا او شکست بخورد. حالا طبق گزارش سایت «comicbookmovie»، مایکل کیتون در مرد عنکبوتی 4 حضور خواهد داشت و نقش «The Vulture» را ایفا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور مایکل کیتون در SPIDER-MAN 4 قطعی شد

بر اساس گزارش «دنیل ریچتمن»، «مایکل کیتون» در حال بازگشت به نقش «والچر» در فیلم SPIDER-MAN 4 برای استودیوی مارول است. پیش از این، کانسپت آرت‌های زیادی توسط طرفداران مارول از این شخصیت کشیده می‌شد و همین امر نشان می‌دهد که طرفداران نیز خواهان بازگشت «مایکل کیتون» در نقش «The Vulture» هستند.

مایکل کیتون در SPIDER-MAN 4
مایکل کیتون در SPIDER-MAN 4

در ماه مه 2023، تهیه‌کننده فیلم اسپایدرمن 4 ، «آمی پاسکال» اظهار کرد که فیلم دیگری از اسپایدرمن، با بازی «تام هالند» ساخته می‌شود؛ اما اعتصاب‌ها در هالیوود موجب تأخیر روند فیلمبرداری فیلم شد. «تام هالند» نیز در ژوئن 2023 افزود که مراحل توسعه فیلم در مراحل اولیه قرار دارد. اکنون که اعتصاب نویسندگان به پایان رسیده، ممکن است توسعه فیلم جدید اسپایدرمن دوباره آغاز شود.

پیش از این، در دنیای «MCU»، هر دو سال یکبار، شاهد حضور یک فیلم جدید از شخصیت اسپایدرمن «تام هالند» بودیم؛ اما بدیهی است که فیلم «Spider-Man 4»، حداقل تا سال 2025 منتشر نخواهد شد. اگر اعتصاب هنرمندان در هفته‌های آینده به پایان برسد، امکان دارد این فیلم در 27 ژوئن 2025 (6 تیر 1403) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Comic Book Movie

نظر شما درباره‌ی حضور مایکل کیتون در SPIDER-MAN 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *